۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۹

مجید غلام‌نژاد:‌

می‌دانم در استقلال کار سختی دارم/ می‌خواهم به تیم ملی برسم

می‌دانم در استقلال کار سختی دارم/ می‌خواهم به تیم ملی برسم

بازیکن پیشین تیم فوتبال سایپا بعد از پیوستن به استقلال گفت: می‌دانم که برای فیکس شدن در استقلال کار سختی دارم ولی همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید غلام‌نژاد پس از به عضویت در آمدن در این تیم گفت: خوشحالم که به استقلال آمدم. استقلال یک تیم بزرگ است و آرزوی هر بازیکنی است که به عضویت این تیم در بیاید و من هم بعد از توافق با باشگاه استقلال و دریافت رضایتنامه‌‌ام به مدت یک سال‌ونیم با استقلال قرارداد بستم و قرار  است در این تیم شماره هفتاد را برتن کنم.

این بازیکن اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی است و می‌دانم که فیکس شدن در این تیم کار آسانی نیست، اما همه سعی و تلاشم را می‌کنم تا آماده باشم و بتوانم نظر کادرفنی تیم را به سوی خود جلب کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: هر بازیکنی که تیمش را عوض می‌کند، در ابتدا شرایط سختی را تجربه می‌کند و من هم خودم را آماده این شرایط سخت کردم و می‌دانم باید خیلی تلاش کنم تا بتوان نظر کادرفنی استقلال را به سوی خودم جلب کنم،‌ اما من به استقلال آمدم تا در خدمت تیم باشم و بتوانم با عملکرد خوب خودم به تیم‌‌ ملی دعوت شوم. 

این بازیکن در ارتباط با زمان حضورش در تمرینات استقلال گفت: فردا ظهر به هیات‌ فوتبال استان تهران می‌روم تا قراردادم را به ثبت برسانم و عصر در تمرین استقلال حضور پیدا می‌کنم.

 

کد خبر 2185714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha