۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۹

جهانگیرزاده:

دریاچه ارومیه مهمترین نگرانی مردم/ محور عمده توسعه استان وحدت، انسجام و برادری است

دریاچه ارومیه مهمترین نگرانی مردم/ محور عمده توسعه استان وحدت، انسجام و برادری است

ارومیه – خبرگزاری مهر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای مهمترین نگرانی مردم استان را دریاچه ارومیه اعلام کرد و گفت: امیدواریم طرح‌های خوبی در این خصوص اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد جهانگیرزاده بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار پیشین و جدید آذربایجان غربی اظهارداشت: مجمع نمایندگان استان پشتیبان جدی استاندار آذربایجان غربی است و حضور پرشور نمایندگان اقشار مختلف در این جلسه نشاندهنده پشتیبانی مردم از استاندارجدید است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر محور عمده توسعه استان وحدت، انسجام و برادری است که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود گفت: استاندار جدید آذربایجان غربی تجربه خوبی در سال‌های سخت مدیریت داشته اند و سال‌های متمادی برنامه‌ها و اقدامات مختلفی را در راستای توسعه در استان‌های مختلف کشور بکار گرفته‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر انتظارات از استاندار جدید آذربایجان غربی بسیار زیاد است که امیدواریم در این خصوص اهتمام لازم را بکار گیرند.

تجربه استاندار جدید برگ برنده ای در مدیریت آذربایجان غربی است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تجربه استاندار جدید برگ برنده‌ای در مدیریت استان است.

آیت‌الله سید علی اکبر قریشی افزود: آقای سعادت استاندار آذربایجان غربی دارای تجربه زیادی است و بیش از هشت سال در استان سابقه مدیریتی دارد و کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است.

وی ادامه داد: ما اطمینان داریم که استاندار جدید زمینه اتفاق و اتحاد و انسجام و آبادنی و توسعه را در استان فراهم کرده و برگ زرینی از عملکرد دولت را به جا خواهد گذاشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان با حضور استاندار جدید وضعیت بهتری از لحاظ معیشت و گذران زندگی پیدا کنند.

وی با قدردانی از تلاش های وحید جلال زاده استاندار سابق استان افزود: تلاش استاندار سابق برای حل مشکلات استان قابل قبول بود که باید این تلاش ها در دولت جدید افزایش بیشتری داشته باشد.

کد خبر 2185940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha