۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۹:۵۴

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

شکست غیرمنتظره سن آنتونیو مقابل هوستون/ آتلانتا در خانه شیکاگو بولز باخت

شکست غیرمنتظره سن آنتونیو مقابل هوستون/ آتلانتا در خانه شیکاگو بولز باخت

صدرنشین کنفرانس غرب رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA در خانه خود به طرز غیرمنتظره‌ای برابر هوستون راکتس شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم "سن آنتونیو اسپرز" در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز یکشنبه برابر تیم "هوستون راکتس" نتیجه را واگذار کرد. در این بازی که در حضور 18 هزار و 581 تماشاگر سالن "ای تی اند تی سنتر" شهر سن آنتونیو برگزار شد، راکتس با حساب 112 بر 106 برابر مهمان خود به برتری دست یافت.

"جیمز هاردن" گارد تیم هوستون با کسب 31 امتیاز نقش مهمی را در کسب این برد ارزشمند ایفا کرد. در  طرف دیگر "تونی پارکر" و "تیم دانکن" به ترتیب 27 و 20 امتیاز کسب کردند، ولی نتوانستند از این شکست خانگی جلوگیری کنند.

تیم "آتلانتا هاوکس" هم نهمین شکست فصل خود را در خانه "واشنگتن ویزاردز" متحمل شد. با این حال با 9 بردی که پیش از این کسب کرد بود، در رده سوم کنفرانس شرق باقی ماند. در این بازی ویزاردز با حمایت 14 هزار و 280 هوادارش در سالن" وریزان سنتر" شهر واشنگتن با حساب 108 بر 101 از سد میزان خود گذشت. "جان وال" گارد تیم واشنگتن با کسب 26 امتیاز، 12 ریباند و 6 پاس گل ستاره تیمش بود.

صحنه‌ای از دیدار بامداد امروز یکشنبه تیم "واشنگتن ویزاردز" برابر "آتلانتا هاوکس"

"کلیولند کاوالیرز" هم در یکی دیگر از بازی‌های بامداد امروز برابر "شیکاگو بولز" 97 بر 93 برنده شد. آندریو بینوم سنتر تیم کلیولند با کسب 20 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن میزبان در این بازی بود. در همین حال " لیول دنگ" برای تیم بولز 27 امتیاز کسب کرد و از این لحاظ امتیازآورترین بازیکن زمین بود.

"ممفیس گریزلیز" در حالی که حمایت 17 هزار و 12 نفر را پشت سر خود می‌دید نتوانست برابر "بروکلین نتز" کاری از پیش ببرد و 97 بر 88 مغلوب شد. بروکلین در حالی این برد را کسب کرد کرد که "پل پی‌یرس" را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت و "کوین دورانت" هم با کسب 8 امتیاز در فرم مطلوب خود به سر نمی‌برد با این حال "جو جانسون" فوروارد این تیم با کسب 26 امتیاز ستاره بروکلین در زمین گریزلیز بود. ممفیس بدون "مارک گاسول" و "زاچ راندولف" در این بازی به میدان آمده بود.

تیم "دالاس موریکس" هم در خانه خود 112 بر 106 مقابل "مینه‌سوتا تیمبروولوز" شکست را پذیرفت. "کوین مارتین" گارد تیم مینه سوتا در این بازی با 27 امتیاز نقش عمده‌ای را در کسب این برد ایفا کرد. در ترکیب دالاس هم "مونتا الیس" و "درک نوویتسکی" با 26 و 23 ا متیاز بهتر از سایر بازیکنان بودند.

در آخرین بازی روز یکشنبه "میلواکی باکس" 92 بر 85 از سد "بوستون سلتیکس" گذشت. این تیم که از حمایت 15 هزار و 471 تماشاگر در سالن " بی ام او هریس بردلی سنتر" سود می‌برد، روی درخشش "او جی مایو" و "برندتون نایت" دو بازیکن گارد خود برابر حریف پیروز شد. این دو بازیکن 22 و 20 امتیاز کسب کردند.

کد خبر 2186041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha