۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۵

بهره‌مندی تمام مناطق محروم خراسان شمالی از خدمات ارتباطی

بهره‌مندی تمام مناطق محروم خراسان شمالی از خدمات ارتباطی

با اجرای پروژه خدمات ارتباطی اجباری - USO - در استان خراسان شمالی، تمامی مناطق محروم این استان به خدمات ارتباطی مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح USO یکی از مهمترین برنامه‌های در دست اجرا در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات است که با هدف بهره مندی مناطق محروم از خدمات ارتباطی در دستور کار قرار گرفته است.

محمد سالاري - مدير عامل مخابرات استان خراسان شمالی درباره اجرای طرح USO در این استان گفت: تعهدات پروژه USO كه طرحي ويژه جهت ارتباط رساني به مناطق روستايي فاقد ارتباط است در شركت مخابرات استان خراسان شمالي به صورت 100درصد محقق شده است.

وی افزود: با اجراي اين طرح، نیاز ارتباطی همه روستاها در سراسر كشور تامين خواهد شد بطوریکه در روستاهای بالای 20 خانوار تلفن خانگی و زیر 20 خانوار حداقل یک دفتر خدماتی یا آنتن‌دهی موبایل یا موبایل روستایی (WLL) خواهند داشت و در حال حاضر با توجه به انجام این طرح، هیچ روستای بدون ارتباط در استان وجود ندارد.

سالاری اظهار داشت: خوشبختانه در استان خراسان شمالي كه جمعيت روستايي آن از جمعيت شهري بيشتر است و همواره توجه ويژه اي جهت ارتباط رساني به مناطق روستايي در اين استان بوده قبل از اجراي اين طرح ارتباط رساني به مناطق محروم انجام شده و تنها تعداد محدودي از روستاهاي خراسان شمالي با شرايط فوق مشمول اين طرح مي شدند كه با تلاش صورت گرفته و از محل اعتبارات USO اين مهم به اجرا رسيد.

کد خبر 2186566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha