۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۲

زمان نامشخص بازگشت نویدکیا به تمرینات گروهی سپاهان/ سوکای هفته آینده باز می گردد

زمان نامشخص بازگشت نویدکیا به تمرینات گروهی سپاهان/ سوکای هفته آینده باز می گردد

اصفهان – خبرگزاری مهر: محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان که در روزهای گذشته در تمرینات سپاهان شرکت کرده، هنوز برای بازگشت به تمرینات گروهی آماده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا که در هفته‌های گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند این روزها نرم‌دوی خود را آغاز کرده و در تمرینات سپاهان حضور دارد.

این بازیکن در دیدار سپاهان مقابل فولاد خوزستان نیز همراه با تیم اصفهانی به اهواز رفت تا باعث انگیزه تیم سپاهان شود اما زمان بازگشت او به میادین هنوز مشخص نیست.

سرپرست تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان گفت: محرم در حال حاضر تمرینات دویدن خود را انجام می‌دهد اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی به تمرینات گروهی سپاهان اضافه می‌شود.

محمد فرامرزی در پاسخ به سئوالی پیرامون حضور یا عدم حضور محرم در آلمان برای ادامه درمان افزود: این مسئله نیز هنوز مشخص نیست و بازگشت نویدکیا به آلمان بستگی به خودش دارد و خود او در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

سرپرست سپاهان با اشاره به حضور سوکای در کرواسی گفت: این بازیکن نیز برای درمان راهی کرواسی شده و چند روزی در زاگرب حضور دارد و قرار است که از هفته آینده به تمرینات تیم سپاهان باز گردد.

کد خبر 2186644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha