۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۴

یک مشاور و 7 عضو گروه مشاورین جدید استاندار خراسان شمالی منصوب شدند

یک مشاور و 7 عضو گروه مشاورین جدید استاندار خراسان شمالی منصوب شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی طی احکام جداگانه ای با انتصاب یک مشاور و هفت عضو گروه مشاورین جدید، تعداد مشاورین خود را به سه و اعضای گروه مشاورین را به 16 نفر افزایش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه انتصابات مشاورین و اعضای گروه مشاورین استاندار خراسان شمالی، سید علی اکبر پرویزی روز شنبه  10 آذرماه بر اساس آنچه در پورتال استانداری خراسان شمالی ثبت و منتشر شد، یک مشاور و 7 عضو گروه مشاورین جدید خود را منصوب کرد.

يحيي نيكدل به عنوان مشاور اقتصادي و عضو گروه مشاورين در امور توسعه وسرمايه گذاري ، دكتر محمد حسن انصاري مود و سيد محمد لنگري  به عنوان عضو گروه مشاورين در امور توسعه وسرمايه گذاري، مهدي محمدي، سيد علي اصغر حسيني و اسماعیل حسین پور به عنوان عضو گروه مشاورين در امور شهري و شوراهاي اسلامي و دكتر علي يوسفي به عنوان عضو گروه مشاورين در امور بهداشت وسلامت منصوب شدند.

پیش از این از سوی استاندار خراسان شمالی محمد شفيعي به عنوان مشاور و مسئول پيگيري دفتر تهران، قربان مهاجران به عنوان مشاور سياسي - اجتماعي، عليرضا صحراگرد به عنوان عضو گروه مشاورين در امور توسعه و سرمايه گذاري، حجت الاسلام محمدصادق باقرپور، حجت الاسلام تقی عزیزی و بهرام شيخ نژاد به عنوان عضو گروه مشاورين در امور فرهنگي، علی قلی زاده، قربانعلی سلطانی و حبيب يزدان پناه به عنوان عضو گروه مشاورين در امور رسانه و مطبوعات، محمدعلي سلطاني به عنوان عضو گروه مشاورين در امور بهداشت و سلامت و بتول شيرزادي به عنوان عضو گروه مشاورين در امور ايثارگران منصوب شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت بیش از 73 روز از انتصاب سید علی اکبر پرویزی به عنوان استاندار خراسان شمالی، هنوز معاونین جدید استاندار منصوب نشده اند.

استاندار خراسان شمالی هفته گذشته در گفتگو با رسانه ها،  انجام روال اداری و مراحل استعلام را عامل اصلی تاخیر در انتصاب معاونین عنوان کرده بود.

خراسان شمالی با 867 هزار نفر جمعیت 8 شهرستان دارد.

کد خبر 2186701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha