۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۹:۰۴

رحیمی زنگنه:

استقبال مردم کرمانشاه از نمایشگاه کتاب بی نظیر بوده است

استقبال مردم کرمانشاه از نمایشگاه کتاب بی نظیر بوده است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه مردم استان از نمایشگاه کتاب کرمانشاه استقبال بسیار خوبی داشته اند و حتی می توان آن را بی نظیر توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رحیمی زنگنه روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب کرمانشاه اظهار داشت: مردم با استقبال بسیار خوب خود از این نمایشگاه نشان دادند چقدر به مقوله فرهنگ و کتاب خوانی اهمیت می دهند.

وی افزود:  آمار فروش هم از اقبال عمومی نمایشگاه کتاب و استقبال بسیار خوب مردم از آن حکایت دارد.

رحیمی زنگنه همچنین با بیان اینکه اهمیت کتاب در زندگی یک جامعه متمدن و پیشرفته انکارناپذیر است، خاطرنشان کرد: اساس پیشرفت یک جامعه مبتنی بر آگاهی و بینش است که از طریق کتاب و مطالعه انتقال پیدا می کند.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را برگزاری نمایشگاه اندیشه و علم و معرفت دانست و  یادآور شد: کتاب به عنوان برترین محصول فرهنگی، نماد فرهنگ و تمدن و آگاهی و اندیشه است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از برنامه های متنوع این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سال آتی خبر داد و گفت: ترویج مطالعه نیاز به فرهنگ سازی دارد و از آنجایی که کار فرهنگی زمان بر است قطعا به آسانی و در مدت زمان کوتاه شاید پاسخ ندهد، اما حرکت ما به سمتی است که کتاب را در بین افراد جامعه به عنوان یک محصول برجسته فرهنگی مطرح کنیم.

رحیمی زنگنه یادآور شد: هر چه استقبال بیشتر باشد و مردم در سطوح مختلف با مطالعه و کتاب آشنا شوند، نشان دهنده این است که جامعه لزوم اهمیت و آگاهی، علم و اندیشه را در پیشرفت خود احساس کرده و این نوید آینده ای پیشرفته و توسعه یافته را به ما می دهد.

نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه تا دوازدهم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در پارک شاهد کرمانشاه برپا است.

کد خبر 2186865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha