۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

مدیرعامل جدید کانون در گفتگو با مهر:

هنوز زمان اعلام برنامه‌های آینده‌ام به رسانه‌ها نرسیده است

هنوز زمان اعلام برنامه‌های آینده‌ام به رسانه‌ها نرسیده است

حجت‌الاسلام علیرضا حاجیان‌زاده گفت: برای صحبت درباره برنامه‌ها و محورهای فعالیتی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زود است و این موضوع به زمان نیاز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند انتصابش به این سمت گفت: انتخابی که صورت گرفته توسط هیئت مدیره کانون و وزیر آموزش و پرورش بوده است و به طور طبیعی فرایندی را طی کرده است.

وی درباره اطلاعش در خصوص این تغییر در کانون پرورش فکری گفت: من از یک هفته پیش در جریان این تصمیم قرار گرفتم و متوجه شدم که چنین موضوعی در میان است. با من مذاکرات و گفتگوهای مفصلی انجام شد تا برای پذیرفتن این مسئولیت متقاعد شدم.

حاجیان‌زاده درباره محور فعالیت‌هایش در کانون گفت: هنوز حکم وزیر آموزش و پرورش صادر نشده است و به نظرم کمی زود است بخواهیم درباره چنین مسائلی صحبت کنیم.

حاجیان‌زاده مدیریت 10 ساله انتشارات کمک‌آموزشی، مدیرمسئولی گروه مجلات رشد، ریاست اتحادیه انجمن‌های اسلامی، عضویت در شورای مرکزی این اتحادیه، مدیر کلی روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در زمان تصدی محمدعلی نجفی (رئیس فعلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری)، سمت مشاور وزیر آموزش و پرورش و فعالیت در سمت رابط وزیر آمورش و پرورش با سازمان صدا و سیما را در کارنامه خود دارد.

حاجیان‌زاده دارای تحصیلات عالی حوزوی و ملبس به لباس روحانیت است، اما در سمت‌های اداری در کسوت روحانی ظاهر نمی‌شود.

مراسم تودیع سیدصادق رضایی، مدیر عامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معارفه علیرضا حاجیان‌زاده، فردا سه‌شنبه ساعت 11 صبح در ساختمان مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان وزارء برگزار می‌شود. رضایی، 4 سال و از آغاز دولت دهم (دور دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد) مدیریت کانون را عهده‌دار بود.

گفته می‌شود، محسن چینی‌فروشان که سابقه درازمدتی در مدیریت کانون پیش از رضایی داشت، با دستور مستقیم احمدی‌نژاد از کار برکنار شده بود.

کد خبر 2186987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha