۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲

ناظمی در گفتگو با مهر:

امیدوارم عابدینی تا پایان فصل در داماش بماند/ جهانبخش آینده درخشانی دارد

امیدوارم عابدینی تا پایان فصل در داماش بماند/ جهانبخش آینده درخشانی دارد

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه اعضای این تیم در حال جنگیدن با مشکلات هستند، گفت: بسیار امیدوارم امیر عابدینی تا پایان فصل در داماش بماند زیرا هر زمان که داماش در آرامش قرار داشته باشد، نتایج خوبی را بدست می‌آورد.

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پیروزی داماش برابر سایپا در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خدا را شکر در نخستین بازی 3 امتیاز گرفتیم و نیم فصل دوم را به خوبی شروع کردیم. در بازی با سایپا بازیکنان داماش موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند که خوشبختانه با استفاده مناسب از این فرصت‌ها به پیروزی ارزشمندی رسیدند.

وی با بیان اینکه امیدوار است این موفقیت‌ها در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد، یادآور شد: امسال با هدف رسیدن به جایگاه تک رقمی، لیگ را شروع کردیم که خوشبختانه در نیم فصل نخست توانستیم به این هدف برسیم. تمام تلاش مدیران، کادر فنی و بازیکنان هم این است که در پایان فصل هم جایگاه خوبی را بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در مورد دیدار هفته آینده این تیم برابر ملوان هم تاکید کرد: تیم ما پس از پیروزی برابر سایپا از نظر روحی روانی و جسمانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با هدف پیروزی در هر مسابقه‌ای به میدان می‌رود. این بازی هم هرچند حساسیت خاصی دارد اما ما باید برای رسیدن به جایگاه بهتر در آن به پیروزی دست یابیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم برای حضور در دربی گیلان خاطرنشان کرد: در بازی با سایپا رسول سروش‌نیا و هادی ترابی به دلیل محرومیت و مرتضی ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، میلاد فراهانی و مسعود حسن‌زاده به دلیل مصدومیت حضور نداشتند. البته قرار است کادر پزشکی تیم تا فردا سه‌شنبه وضعیت بازیکنان مصدوم را مشخص کند و حضورشان در دربی گیلان بستگی به نظر نهایی کادر پزشکی دارد.

ناظمی در خصوص اینکه آیا بحث جدایی عابدینی از داماش تاثیر منفی رو نتایج آینده این تیم نخواهد داشت، تصریح کرد: بسیار امیدوارم ایشان تا پایان فصل در داماش بماند. البته هنوز با ایشان صحبت نکردم ولی هر زمان که داماش در آرامش قرار داشته باشد، می‌تواند نتایج خوبی را بدست آورد.

وی در مورد مشکلات مالی این باشگاه هم اینگونه اظهار نظر کرد: امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود، هر چند در حال حاضر همه نفرات تیم داماش در حال جنگیدن با مشکلات هستند اما در زمین بازی برای موفقیت تیم تلاش خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پایان در مورد عملکرد خوب علیرضا جهانبخش در لیگ هلند گفت: از گلزنی علیرضا در بازی با آلکمار خیلی خوشحال شدم. او بازیکنی توانمند و با اخلاق است که امیدوارم بتواند به روند رو به رشد خود ادامه داده و جایگاه خوبی را در تیم ملی بدست آورد. قطعا در آینده جهانبخش در مسابقات ملی و باشگاهی درخشش بیشتری خواهد داشت و او بیشتر خواهید شنید.

کد خبر 2187043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha