۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۹:۱۹

مربی تیم ملی والیبال در گفتگو با مهر:

همگروهی با تیم‌های مطرح دنیا به سود ایران است/ برای بردن برزیل و روسیه باید خیلی کار کنیم

همگروهی با تیم‌های مطرح دنیا به سود ایران است/ برای بردن برزیل و روسیه باید خیلی کار کنیم

مربی تیم ملی والیبال با اشاره به گره‌بندی مسابقات لیگ جهانی 2014 گفت: همگروهی با تیم‌های برزیل و ایتالیا به سود والیبال ایران است و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قرعه کشی لیگ جهانی والیبال در سال 2014 و همگروهی با تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان عنوان کرد: فکر می‌کنم شرایط طوری شده که هر چه با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم به نفع ما خواهد بود بنابراین همگروهی با برزیل، لهستان و ایتالیا کاملا به سود والیبال ایران است و بر کیفیت والیبال ما اضافه می‌کند.

وی افزود: همگروهی با این تیم‌ها کاملا بهتر از این است که با یکسری تیم‌های متوسط همگروه شویم تا بتوانیم آنها را شکست بدهیم. این تفکر برای والیبال ما سودی به دنبال نخواهد داشت چرا که به جایی رسیده‌ایم که والیبال دنیا روی ما حساب ویژه‌ای باز می‌کند. بنابراین باید از حالا خود را برای رویارویی با تیم‌های بزرگ دنیا آماده کنیم. ما برای پیشرفت بیشتر هیچ راهی جز این نداریم و خوشحالم با تیم‌های بزرگ دنیا همگروه شده‌ایم.

مربی تیم ملی در خصوص میزبانی تیم ملی از برزیل و ایتالیا در تهران گفت: حضور تیم‌های بزرگ دنیا در ایران باعث می‌شود تا مشتاقان والیبال ستارگان جهان را از نزدیک ببینند که این یک پوئن بزرگ است. در هیچ رشته گروهی مثل شرایط مثل والیبال نیست که تیم‌های مطرح دنیا برای بازی به تهران بیایند و این بهترین موقعیت برای مردم است تا از نزدیک ستاره‌ها را ببینند. البته میزبانی ما تاثیرگذار است و می‌تواند روی روند نتیجه‌گیری تیم هم تاثیرگذار باشد.

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان برزیل را در تهران شکست داد، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که در کنار پیشرفت تیم ایران به دنبال کسب نتیجه هم هست. ما چرا نتوانیم برزیل را شکست دهیم؟ البته مطمئن هستم که جایگاه برزیل و روسیه خیلی بالا است و باید خیلی کار کنیم تا به این شرایط دست پیدا کنیم. ما به جایی رسیده‌ایم که اگر ورزشگاه 100 هزار نفری هم داشته باشیم برای بازی با برزیل پر خواهد شد. امیدوارم در لیگ جهانی ورود بانوان هم آزاد شود تا فدراسیون جهانی بهانه تراشی نکند.

 

کد خبر 2187092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha