۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

براي حضور در ليگ برتر كشتی آزاد؛

شعبان‌اف به تیم خونه به خونه پیوست/ احتمال حضور گاتسالوف در سبزوار

شعبان‌اف به تیم خونه به خونه پیوست/ احتمال حضور گاتسالوف در سبزوار

علی شعبان‌اف آزادکار وزن 74 کیلوگرم تيم كشتی آزاد بلاروس به تيم خونه به خونه بابل پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، "علی شعبان‌اف" دارنده مدال برنز جهان ظهر امروز دوشنبه و در محل سازمان ليگ فدراسيون كشتی، قرارداد خود را برای حضور در ليگ برتر كشتی آزاد با تيم خونه به خونه بابل به ثبت رساند. این تیم پیش از با "طاها اکگول" ترک در وزن 120 کیلوگرم و "ویکتور لبدف" روس در وزن 60 کیلوگرم قرارداد امضا کرده بود.

از سوی دیگر و در حالیکه فرصت نقل و انتقالات رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امرو دوشنبه به پایان می‌رسد، چند کشتی گیر روس در صف انتظار برای حضور در این رقابتها هستند. مسئولان تیم استیل آذین ایرانیان که "دنیس چارگوش" و "عبدالسلام گادیسوف" را جذب کرده‌اند، با "الیاس بیک بالاتوف" کشتی‌‎گیر داغستانی وزن 66 کیلوگرم تیم روسیه و قهرمان اروپا برای حضور در این تیم به توافق رسیده‌اند.

همچنین مسئولان تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار نیز با "حاجی مراد گاتسالوف" قهرمان روس جهان در وزن 120 کیلوگرم به توافق نهایی رسیده‌اند. این تیم پیش از این "بخان گوی گریف" و "ماگمود قربان علی‌یف" روس را جذب کرده بود.

تیم‌های حاضر در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد می‌توانند با سه کشتی گیر خارجی قرارداد امضا کنند و از دو نفر از آنها در ترکیب خود برای هر مسابقه استفاده کنند.

 


 

کد خبر 2187340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha