۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۹:۲۸

محمود حیدری در گفتگو با مهر:

به خاطر انتخابات فدراسیون کار را زمین نگذاشتیم

به خاطر انتخابات فدراسیون کار را زمین نگذاشتیم

سرپرست فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه زمان انتخابات ریاست این فدراسیون هنوز اعلام نشده، تاکید کرد: ما با قدرت برنامه‌ها را به پیش می‌بریم و کار را زمین نگذاشته‌ایم.

محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: فعلا ثبت نام از کاندیداها انجام گرفته و مراحل تعیین صلاحیت را وزارت ورزش انجام می‌دهد. ما با وزیر جلسه‌ای نداشتیم ولی قرار است درباره بودجه با ایشان جلسه داشته باشیم. ضمن اینکه هنوز زمان انتخابات فدراسیون اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کم کار شدن فدراسیون تا زمان تعیین تکلیف ریاست آن را قبول دارید؟، اظهار کرد: ما کار را زمین نگذاشتیم. یک روز هم اگر در این فدراسیون باشیم با قدرت کار را ادامه خواهیم داد. البته کارها شتاب نیمه اول سال را ندارد و این همه ساله طبیعی است چون فصل سرما فرا رسیده و در چنین شرایطی برنامه‌ها متفاوت است.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در خصوص برگزاری مسابقات هفتگی این رشته عنوان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته مسابقات تیمی و انفرادی لیگ استقامت در رفسنجان برگزار می‌شود و سایر برنامه‌ها از جمله امور مربوط به تیم ملی نیز در حال پیگیری است.

کد خبر 2187684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha