۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

آزادشهرکی عنوان کرد:

کوچه‌های خاکی در مرکز استان زیبنده شهر بوشهر نیست

کوچه‌های خاکی در مرکز استان زیبنده شهر بوشهر نیست

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بوشهر گفت: کوچه‌های خاکی در مرکز استان زیبنده شهر بوشهر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سعیدآزاد شهرکی صبح سه‌شنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهر بوشهر اظهار داشت: توجه به مرکز استان یک نکته بسیار مهم و ضروری است و با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در شهر بوشهر وجود دارد، توجه به این ظرفیت‌ها و توسعه زیرساخت‌ها می‌تواند نقش مهمی در توسعه شهر داشته باشد.

وی از فراهم بودن امکانات شهرداری بوشهر برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در زمینه پروژه‌های شهر بوشهر خبر داد و افزود: دو نفر از کارشناسان شهرداری بوشهر به منظور دریافت مجوز سرمایه‌گذاری فعال هستند.

شهردار بوشهر با اشاره به هزینه‌های بالای پروژه‌های عمرانی شهرداری، تصریح کرد: توجه به افزایش درآمد شهرداری‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد و راهکارهای مناسب برای این مهم ارائه شود.

وی ادامه داد: طرح‌های مختلفی در زمینه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرداری بوشهر در دست اجرا داریم که در قالب طرح‌های عمرانی، برنامه های فرهنگی خدماتی نیز ارائه می‌شود.

کارخانه تولید قیر شهرداری بوشهر در آستانه راه‌اندازی است

آزادشهرکی به برخی از برنامه‌های شهرداری بوشهر اشاره کرد و افزود: برای استفاده از موقوفات مرحوم کازرونی برای توسعه عمران شهری بوشهر با متولیان موقوفه‌ها هماهنگی لازم به‌عمل آمده است.

وی انتقال اراضی سایر دستگاه‌های اجرایی به شهرداری بوشهر را مهم دانست و تاکید کرد: برخی از زمین‌ها در شهر بوشهر بلااستفاده است که با انتقال آن به شهرداری زمینه ارائه خدمات رفاهی تفریحی آن منطقه فراهم می‌شود.

شهردار بوشهر در ادامه بیان داشت: کارخانه تولید قیر شهرداری بوشهر در آستانه راه‌اندازی است که راه‌اندازی آن یکی از خواسته‌های مهم مردم بوشهر است و در حل بسیاری از مشکلات شهرداری بوشهر به ما کمک خواهد کرد.

آزادشهرکی تصریح کرد: کوچه‌های خاکی در مرکز استان زیبنده شهر بوشهر نیست و با راه‌اندازی کارخانه اسفالت شهرداری، اسفالت کوچه‌های خاکی شهربوشهر در اولویت قراردارد.
 

کد خبر 2187716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha