۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

فیلمنامه "خواهران نازنین" بازنویسی می‌شود/ ساخت "مزار شریف" از دی‌ماه

فیلمنامه "خواهران نازنین" بازنویسی می‌شود/ ساخت "مزار شریف" از دی‌ماه

به گفته تهیه‌کننده فیلم سینمایی "خواهران نازنین"، فیلمنامه این کار به کارگردانی محمدرضا هنرمند توسط تیم نویسندگان بازنویسی می‌شود.

منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده سینما درباره روند پیشرفت این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر گفت: فیلمنامه‌ این فیلم سینمایی هنوز کامل نشده و احتیاج به بازنویسی مجدد دارد اما احسان بیگلری یکی از نویسندگان این فیلم سینمایی با شروع فیلم "50 قدم آخر" به کارگردانی کیومرث پوراحمد به تیم تولید آن فیلم سنیمایی پیوست و ادامه بازنویسی "خواهران نازنین" متوقف شد تا بیگلری برگردد و نگارش این فیلمنامه را از سر بگیرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "مزار شریف" درباره مراحل تولید این فیلم سینمایی هم بیان کرد: در حال حاضر آخرین مراحل پیش‌تولید فیلم "مزار شریف" به کارگردانی حسن برزیده را پشت سر می‌گذاریم و بحث نهایی درباره بازیگران در حال انجام است و قرار است اوایل دی ماه فیلمبرداری را در ایران آغاز کنیم.

شاهسواری در پایان گفت: دکور این فیلم سینمایی با مدیریت هنری، طراحی دکور و صحنه مشکین مهرگان آماده شده است و مجموع صحنه های این فیلم سینمایی در این دکور سینمایی که در سوله ای در اتوبان کرج ساخته شده است، فیلمبرداری خواهد شد.

"مزار شریف" فیلمی با کارگردانی عبدالحسن برزیده است که ماجرای حمله طالبان به کنسولگری ایران و کشتار دیپلمات‌های ایرانی را طبق روایت تنها شاهد ماجرا به تصویر می‌کشد.

 

کد خبر 2187915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha