۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

خانی عنوان کرد:

احسان و نیکوکاری از برترین تعالیم دین مبین اسلام است

احسان و نیکوکاری از برترین تعالیم دین مبین اسلام است

رودسر – خبرگزاری مهر: مدیر عامل آسایشگاه معلولان امام رضا (ع) شهرستان رودسر گفت: احسان و نیکوکاری از برترین تعالیم دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم خانی ظهر سه شنبه به مناسبت روز جهانی معلولان در رودسر افزود: خدمت به محرومان، نیازمندان، سالمندان و معلولان  از شیرین ترین و پسندیده ترین عبادت ها و سنت پیامبراکرم و ائمه هدی علیهم السلام است.

 وی  اظهارداشت: این مرکز یک موسسه خیریه است که با حمایت و مشارکت های مردمی و به صورت هیئت امنایی اداره می شود و از سال 74 بطور رسمی کار خود را آغاز کرده  و در دو بخش مراقبتی و آموزشی معلولان فعالیت دارد.

مدیر عامل آسایشگاه معلولین امام رضا (ع)  رودسر گفت: با توجه به تناسب درجه بندی پرداخت رایانه به مراکز خیریه از 225 هزار تا 255 هزار تومان به هر معلول ، این مرکز با توجه به درجه یک بودن به ازای هر نفر مبلغ 255 هزار تومان یارانه دریافت می کند.

وی  همچنین با بیان اینکه هم اکنون 110  معلول ذهنی در آسایشگاه خیریه امام رضا علیه السلام این شهرستان نگهداری می شوند، افزود: از این تعداد معلول ذهنی 76 نفر مرد و  بقیه زن هستند.

خانی ادامه داد:  معلولان ذهنی جزئی از افراد این جامعه هستند و نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان و مردم دارند.

وی همچنین از مردم نوعدوست شهرستان خواست تا با کمک های مالی خود این آسایشگاه را در خدمات دهی هر چه بهتر به مددجویان یاری دهند.

به گزارش مهر ، دوازدهم آذر ماه  روز جهانی معلولان نامگذاری شده است.

کد خبر 2188087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha