۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

مرتضی روزبه استاندار قزوین می شود

مرتضی روزبه استاندار قزوین می شود

قزوین- خبرگزاری مهر: مرتضی روزبه از چهره های اصولگرا در آستانه پذیرفتن مسئولیت استانداری قزوین است.

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت بیش از سه ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید دکتر روحانی و با تغییر استانداران سراسر کشور، وضعیت مدیریت استان قزوین در ایستگاه آخر انتخاب استاندار امروز تعیین تکلیف می شود.

شنیده ها حاکی است سرانجام اصولگرایان استان توانستند با محوریت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین با هماهنگی و انسجام نمایندگان استان پس از کش و قوس های فراوان نامزد مورد نظر خود را برای حضور در ساختمان استانداری قزوین تعیین کنند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در جلسه امروز هیئت دولت جناب آقای روزبه به عنوان استاندار قزوین انتخاب خواهند شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه آقای روزبه به عنوان تنها گزینه مورد تاکید حضرت آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برای تصدی پست استانداری معرفی شده اند و همچنین ائمه محترم جمعه، حجت الاسلام ابوترابی، آیت الله  تاکندی و مجمع نمایندگان استان در این زمینه اتفاق نظر دارند، پس از تائید در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان استاندار قزوین انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: اینجانب از ابتدا به تاسی از امام جمعه در جلساتی که رئیس جمهور برای اخذ رای اعتماد در مجلس حضور داشت نسبت به روزبه تاکید داشتم و در مذاکراتی که با رحمانی فضلی و حجت الاسلام انصاری و امیری قائم مقام وزیر و میرولد معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور چه به صورت حضوری و چه تلفنی از سه ماه پیش تاکنون داشتم نسبت به بررسی و انتخاب روزبه تاکید کردم و علاوه بر آن به صورت مکتوب نیز نامه هایی خطاب به آقای روحانی و رحمانی وزیر محترم کشور نوشتم که در آن اجماع  نظر نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان، حجت الاسلام ابوترابی و افراد تاثیرگذار استان مبنی بر انتصاب آقای روزبه تاکید شده بود.

محمدی گفت: آقای روزبه از مدیران با سابقه خوب اجرایی به شمار می روند و تجربه ایشان در مدیریت های مختلف و شناخت کاملی که از قزوین دارند و همچنین برنامه هایشان برای افزایش اشتغال و تحرک و پویایی اقتصادی قطعاً می تواند منجر به رشد و توسعه استان شود.

مرتضی روزبه از چهره های اصولگرای معتدل و مدیران توانمند بومی است که در گذشته در سمت های معاونت استانداری، فرماندار قزوین، سرپرست استانداری به مدت یک ماه در زمان استان شدن و رئیس ستاد انتخابات هاشمی رفسنجانی در سال ۸۴ فعالیت کرده است.

روزبه در حال حاضر رئیس موسسه نبویه در قزوین است که کار عمران و آبادانی در مسجدالنبی قزوین در چند سال اخیر را بخوبی انجام داده و توسعه شبستان این مسجد به عنوان یکی از کارهای ماندگار این موسسه در حال حاضر برای برگزاری همایش های دینی و مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد.

قرار است در جلسه امروز هیئت دولت، مرتضی روزبه پس از تائید نهایی به طور رسمی معرفی شود و کلید استانداری قزوین را تحویل بگیرد.
 

کد خبر 2188470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha