۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۹:۴۴

جام جهانی کلاس A جوانان؛

آمادگی شمشیربازان 12 کشور برای سفر به ایران/ یکشنبه آینده، آخرین فرصت ثبت‌نام

آمادگی شمشیربازان 12 کشور برای سفر به ایران/ یکشنبه آینده، آخرین فرصت ثبت‌نام

دوازده کشور آسیایی و اروپایی در فاصله 10 روز مانده تا آغاز مسابقات جام جهانی شمشیربازی کلاس A جوانان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی رسمی کرده‌اند. البته با توجه به فرصت سه روزه باقی مانده برای ثبت‌نام از کشورهای متقاضی، احتمال می‌رود تعداد تیم‌های خارجی بیشتر از این شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون شمشیربازی برای یازدهمین سال متوالی میزبان شمشیربازانی خواهد بود که به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی کلاس A جوانان به ایران سفر می‌کنند. این مسابقات که ویژه شمشیربازان اسلحه سابر و اپه است طی روزهای 23 و 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

در همین راستا از چندی پیش ثبت‌نام از کشورهای متقاضی شرکت در این مسابقات آغاز شد. بر این اساس تاکنون حضور دوازده کشور در مسابقات شمشیربازی کلاسA جوانان قطعی شده است.

قزاقستان، دانمارک، اتریش، بلاروس، اردن، ارمنستان، کویت، عراق، ترکیه، سوریه، آذربایجان و گرجستان دوازده کشوری هستند که ثبت‌نام رسمی خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان در فدراسیون بین‌المللی این رشته انجام داده‌اند.

یکشنبه هفته آینده آخرین مهلت ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی حضور در این رقابت‌هاست. با توجه به مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته احتمال دارد در مدت زمان باقی مانده برای ثبت‌نام از تیم‌ها، کشورهایی مانند لبنان، تاجیکستان، قطر و تایلند نیز به جمع شرکت کنندگان اضافه شوند.

از "سلسو دیریت"، رئیس فیلیپینی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی این رشته دعوت شده تا همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان سفری به ایران داشته باشد. این دعوت به طور رسمی توسط بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک انجام شده است. ضمن اینکه "ماکس گوتر"، دبیر کل کنفدراسیون اروپا هم به عنوان ناظر جهانی به هنگام برگزاری این مسابقات سفری به ایران خواهد داشت. 

 

کد خبر 2188496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha