۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

احسان حدادی:

ورزشکاران معلول شاهکار می‌کنند/ حضورم در مجمع باعث انگیزه دومیدانی‌کاران می‌شود

ورزشکاران معلول شاهکار می‌کنند/ حضورم در مجمع باعث انگیزه دومیدانی‌کاران می‌شود

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن حضور در مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک را بر خود وظیفه دانست و گفت: امیدوارم همه ورزشکاران معلول را روی سکو ببینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، روز هفتم و پایانی بزرگداشت هفته پارالمپیک امروز چهارشنبه با حضور افراد دارای معلولیت در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد که احسان حدادی در پاسخ به خبرنگاران در خصوص دلایل حضور در این مراسم گفت: برای نخستین بار است که در این مراسم شرکت می‌کنم. به نظرم ورزشکاران و هنرمندان وظیفه دارند تا در چنین برنامه‌هایی حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: من به عنوان یک ورزشکار سالم در رقابتها حضور پیدا می‌کنم، اما این ورزشکاران با توجه به معلولیت و متعاقبا مشکلاتی که برای ایشان وجود دارد، با موفقیت در مسابقات به نظرم شاهکار می‌کنند.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن که در این مراسم مدال‌های نمادین بر گردن حاضران می‌انداخت، افزود: امیدوارم روزی برسد من این ورزشکاران را روی سکو ببینم و آنها مدال‌های واقعی بر گردن بیاندازند. به نظرم برپایی چنین برنامه‌هایی به این قشر از جامعه انگیزه می‌بخشد.

حدادی در پاسخ به حضورش به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع المپیک تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به ورزش پایه رسیدگی شود، به نظرم دوومیدانی مظلوم واقع شده و حضورم به عنوان نماینده آنها در کمیته ملی المپیک می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران این رشته شود. به هر حال ما موفق شدیم اولین مدال تاریخ دومیدانی در بازی المپیک دست پیدا کنیم.

وی در خصوص گپ و گفتی که با محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم داشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور ایشان در ورزش بتوانیم به موفقیت‌های بهتری دست پیدا کنیم و در بازی‌های آسیایی کره‌‎جنوبی سوم شویم، البته کار بسیار دشواری است چراکه فاصله ما با کشورهای چین، ژاپن و کره بسیار زیاد است.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن در پایان گفت: امیدوارم انتخابات کمیته ملی المپیک به خوبی برگزار شود و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانیم در سال‌های آینده در رقابتهای آتی نتایج خوبی کسب کنیم.

کد خبر 2188618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha