۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰:۴۶

افشین ناظمی در گفتگو با مهر:

جمعه یک فوتبال ناب گیلانی را می‌بینیم/ هواداران ما حرفه‌ای عمل می‌کنند

جمعه یک فوتبال ناب گیلانی را می‌بینیم/ هواداران ما حرفه‌ای عمل می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز امیدواری برای برگزاری یک دیدار خوب در دربی گیلان گفت: امیدوارم شاهد یک فوتبال ناب گیلانی باشیم.

افشین ناظمی در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل ملوان بندرانزلی که دربی گیلان است، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: دو تیم گیلانی در این بازی به مصاف هم می‌روند و امیدوارم که روز خوب هر دو تیم باشد و هواداران هم از دیدن یک فوتبال زیبا لذت ببرند.

وی درباره حواشی که معمولا پیرامون دربی گیلان وجود دارد، یادآور شد: امیدوارم این بازی حاشیه نداشته باشد. هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند و هواداران هم تنها تیم خود را تشویق کنند تا یک فوتبال ناب گیلانی را هر دو تیم ارایه کنند.

سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه هر دو تیم آنالیز خوبی از یکدیگر دارند، بیان کرد: هر رقابتی که هست به مستطیل سبز بر می‌گردد. ما روز جمعه هم مثل سایر بازی‌ها برای یک رقابت سالم و جوانمردانه به میدان می‌رویم. اینکه بین دو تیم گیلانی همواره یک رقابت وجود داشته خود باعث ایجاد انگیزه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که نگران کسر امتیاز از تیم خود به خاطر توهین‌های احتمالی هوادارانتان در این بازی نیستید؟، اظهار کرد: هواداران تیم ما حرفه‌ای هستند و شرایط را درک می‌کنند. همانطور که در نیم فصل اول آنها با عملکرد خوب خود باعث شدند مربیان بزرگ ایران مثل مایلی‌‎کهن و قلعه‌نویی از آنها به نیکی یاد کردند در این بازی هم آنها فرهنگ بالای خود را نشان خواهند داد.

ناظمی در خصوص شایعات مربوط به کناره‌گیری عابدینی خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم که آقای عابدینی در تیم بماند. داماش با وی روزهای خوبی را داشته و هم ما می‌خواهیم که وی به مدیریت خود ادامه دهد.

 

کد خبر 2188952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha