۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۹:۵۲

هفته ششم لیگ برتر والیبال/

متین در خانه صدرنشین ماند/ نوین کشاورز قربانی بعدی ورامینی‌ها

متین در خانه صدرنشین ماند/ نوین کشاورز قربانی بعدی ورامینی‌ها

ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین در هفته ششم لیگ برتر والیبال توانست در یک بازی برتر و حساب شده، تیم جوان نوین کشاورز را شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته هفته ششم لیگ برتر والیبال در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شد که همه منتظر لغزش تیم متین ورامین در صدر جدول بودند تا فاصله امتیازی خود را با این تیم کم کنند.

متین ورامین بازی‌های لیگ برتر امسال را بسیار خوب آغاز کرد و در سه بازی از چهار بازی گذشته خود در داخل و خارج از خانه همه حریفان را با اقتدار شکست داده و فقط در مقابل کاله مازندران با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شده است.

هوای سرد شهر ورامین باعث شده بود که برخی تصور کنند که استقبال چندانی از این دیدار نخواهد شد اما بازهم سالن شهید "گلعباسی" این شهر مملو از هزاران هوادار متعصب ورامینی بود که یکصدا تیم متین را تشویق می کردند.

تشویق تماشاگران در برخی مواقع آنچنان شدید و پرشور بود، که صدای مربی و داور به بازیکنان نمی رسید و این کار را برای تیم میهمان که با این جو آشنا نبود، سخت و دشوار کرد.

تیم متین که یکشنبه در یک بازی جنجالی و پرحاشیه نتیجه را به رقیب سنتی خود کاله آمل واگذار کرده بود، در این بازی فقط به برد مقابل تیم نوین کشاورز فکر می کرد.

تا پیش از این مسابقه تیم متین ورامین با 10 امتیاز از چهار مسابقه در صدر جدول قرار داشت و تیم نوین کشاورز هم جایگاهی بهتر از دهمی را در جدول در اختیار نداشت.

متین ورامین در این بازی و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر19 حریف تهرانی خود را با شکستی سنگین بدرقه کند.

سعید معروف بازی بسیار چشم نوازی را ارائه کرد و توانست در کنار شهرام محمودی به عنوان تأثیر گذارترین بازیکنان متین لقب بگیرند.

هماهنگی بازیکنان متین در این بازی بسیار خوب بود، به طوری که خلأ سید محمد موسوی عراقی بهترین بازیکن متین به چشم نیامد و وی از روی سکوها شاهد پیروزی هم تیمی هایش بود.

خلیل یگانه مجد نظارت بر دیدار دو تیم متین و نوین کشاورز را بر عهده داشت و حمید راهجردیان و محسن ترابی داوران اول و دوم این بازی بودند.

در جدول رقابت های لیگ تا پایان هفته ششم تیم متین ورامین با چهار برد و 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

بر پایه این گزارش، تیم متین ورامین امسال با سرمایه گذاری وسیع و با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر محمد موسوی، سعید معروف، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی و تمدید قرارداد مجتبی میرزا جانپور و نیکولوف به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی محسوب می شود و جذب بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی شانس متین ورامین برای کسب عنوان نخست رقابت های لیگ را افزایش داده است.

کد خبر 2189177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha