۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸

عطایی:

سازمان لیگ والیبال نباید یکطرفه قضاوت کند

سازمان لیگ والیبال نباید یکطرفه قضاوت کند

آمل - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره انجام بازی بدون تماشگر این تیم گفت: سازمان لیگ نباید یکطرفه قضاوت می‌کرد.

بهروز عطایی شامگاه چهارشنبه در پایان مسابقه هفته ششم تیم کاله آمل با سایپا البرز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به هر حال از اینکه ما تماشاچیانمان را نداشتیم و از حمایت آنها برخوردار نبودیم فشار زیادی بر ما بود ولی با توجه از شناختی که از تیم سایپا داشتیم تیم توانست عملکرد قابل قبولی را ارائه دهیم.

عطایی اظهار داشت: فکر می‌کنم بچه‌ها می توانند بهتر از این چیزی که امروز به نمایش گذاشتند را نمایش دهند و بنده در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم و شرایط برای ادامه بازی‌ها قطعا بهتر خواهد شد،

وی همچنین در مورد محرومیت تیم کاله از حضور تماشگر در بازیهای خانگی افزود : کمیته انظباتی در این زمینه هنوز رای نداده است، بلکه سازمان لیگ با توجه به اختیاراتی که داشت این رای را صادر کرد و ما هم تا روز دوشنبه منتظر  جلسه کمیته انضباتی خواهیم بود و بر اساس ان رای که خواهند داد ما هم تابع آن ها هستیم و قطعا از باشگاه و مجموعه هواداران خود دفاع خواهیم کرد.

عطایی تصریح کرد: فکر می کنم سازمان لیگ نباید یکطرفه قضاوت می کرد و هر دو عامل تشنج تیم را باید به یک شکل مورد محرومیت قرار می داد.

محمود نایج رئس اداره ورزش و جوانان آمل نیز در مورد انجام بازی بدون تماشگر تیم کاله در مقابل سایپا افزود: امیدواریم که محرومیت های که برای آمل در نظر می‌گیرند، همه جایی باشد و حساس بودن فدراسیون بر روی یک تیم یا چند تیم نباشد بلکه برای همه یکسان باشد.

وی با بیان اینکه تعداد کسانی که جو ورزشگاه را متشنج می کنند انگشت شمار است افزود: اداره ورزش و جوانان آمل از مسولین انتظامی شهرستان خواستار این است که برای بازی های بعد در نظر داشته باشند تا از ورود این معدود افرادی که باعث بی‌نظمی در ورزشگاه می شوند جلوگیری کنند تا مردم ورزش دوست و فرهنگ دوست آمل از دیدن مسابقات محروم نشوند.

تیم کاله آمل در هفته ششم از  رقابت‌های جام ولایت توانست در سه ست پیاپی مهمان خودش سایپا البرز را شکست دهد و 10 امتیازی شود.

این بازی با نظارت اسماعیل صباغ و داور اول بهروز جعفری، داور دوم و قاضوت داود ناصحی انجام شد، کاله توانست گیم اول را با امتیاز 25بر 21 پیروز شود و در ادامه با قوی کردن دفاع روی تور و سرویس های خوب حمزه زرینی توانست گیم دوم هم با امتیاز 25 بر 20 پیروز شود و در ست سوم نیز با امتیاز 25بر 21 بازی را خاتمه داد.

تیم کاله آمل در قبل از این بازی در رده پنجم جدول قرار داشت و با برد 3 بر صفر این بازی از 7 امتیاز به 10 امتیاز صعود کرد.

کد خبر 2189180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha