۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵

بارش برف پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز را لغو کرد

بارش برف پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز را لغو کرد

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی از لغو برخی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه شهید مدنی تبریز بدلیل شرایط نامناسب جوی و بارش برف خبر داد.

علی رستمی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: از ابتدای امروز و در پی بارش سنگین برف، تعدادی از پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز لغو شده که پرواز استانبول – تبریز و بالعکس از جمله پروازهای خارجی لغو شده است.

وی در ادامه افزود: در بخش پروازهای داخلی نیز، پروازهای تهران – تبریز، تبریز – مشهد در قبل از ظهر و پرواز 12 ظهر تهران تبریز و بالعکس و نیز پرواز مشهد – تبریز در بعد از ظهر لغو شده اند.

 مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم بارندگی‌ها در ساعات آینده تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص تداوم وضعیت جوی فعلی، چنانچه در برنامه های پروازی بعد از ظهر نیز تغییراتی صورت گیرد در اطلاعیه های بعدی به اطلاع مسافران رسانده می شود.

رستمی به امکان آگاهی مسافران از برنامه های پروازی فرودگاه های استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت جوی فعلی، برنامه های پروازی را با تغییراتی مواجه می کند، مسافران می توانند با شماره گویای 199 با سامانه اطلاعات پرواز استان تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز در خصوص برنامه های پروازی را کسب کنند تا در صورت تغییر از حضور و بلاتکلیفی آنها در فرودگاه ها جلوگیری شود.

کد خبر 2189288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha