۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۸:۲۳

مجید جلالی:

مسئولان فدراسیون نباید علیه تراکتورسازی مصاحبه کنند/ امیدوارم هواداران از نتیجه بازی جمعه راضی باشند

مسئولان فدراسیون نباید علیه تراکتورسازی مصاحبه کنند/ امیدوارم هواداران از نتیجه بازی جمعه راضی باشند

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال نباید با تبعیت از جوسازی های تیم های رقیب، علیه هواداران این باشگاه مصاحبه های تهدیدآمیز انجام دهند، گفت: امیدواریم در دیدار با گسترش فولاد بازی خوبی انجام دهیم و هواداران از نتیجه به دست آمده راضی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس قبل از بازی تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی در جمع خبرنگاران تبریز اظهار داشت: ما پس از 16 هفته صدرنشین شده ایم و پس از آخرین بازی خودمان که مقابل پرسپولیس بود، تمام تمرکز و تفکر ما جهت حفظ جایگاه تیم در صدر جدول بوده و امیدواریم در بازی جمعه هم بتوانیم با کسب نتیجه ای خوب، جایگاهمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه گسترش فولاد، تیمی دونده و جوان است، عنوان کرد: باید برابر این تیم فوق العاده هوشیارانه و قوی بازی کنیم تا سه امتیاز این دیدار را بگیریم، ما با تیمی بازی داریم که به لحاظ سطح دوندگی، جزو تیم های خوب لیگ است و ضربات راه دور و ایستگاهی، راه های رسیدن به گل این تیم است.

جلالی ادامه داد: با این حال ما باید برابر گسترش فولاد بازی خوبی انجام دهیم تا قدم های خود را در مسیر قهرمانی محکم برداریم.

وی با انتقاد از مصاحبه های مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی علیه تیم تراکتورسازی و هوادارانش تصریح کرد: ما پس از اینکه پرسپولیس را در تبریز بردیم و به صدر جدول رسیدیم، از همان روز هجمه های زیادی علیه تیم به راه انداخته شده است اما با این حال ما تمام تمرکز خود را روی کار خودمان معطوف کرده ایم و می خواهیم صدر جدول و موفقیت خود را حفظ کنیم.

سرمربی تراکتورسازان افزود: هر هفته مسئولی از فدراسیون فوتبال بخاطر فضاسازی های تیم های رقیب علیه تیم تراکتورسازی مصاحبه می کند، اما آقایان باید توجه کنند که تنها استادیوم پر فوتبال ایران، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز است و اگر دوست دارند این ورزشگاه هم خالی باشد، به ما بگویند.

وی ادامه داد: باید توجه کنیم که یک استادیوم که 60 هزار تماشاگر دارد با استادیومی که چهار هزار تماشاگر دارد، فرق می کند و ممکن است از بین 60 هزار نفر، یکهزار تماشاگر هم اعتراض کنند و نباید 59 هزار نفر دیگر بخاطر عده ای اندک تنبیه شوند. این اصلا در شان هواداران تیم تراکتورسازی نیست که هر هفته تهدید شوند و این برای من یک علامت سئوال بزرگ است.

جلالی در پاسخ به این سئوال که آیا خبر انحلال باشگاه تراکتورسازی که از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه مطرح شده بود را تائید می کند یا خیر، گفت: من نمی دانم این خبر از کجا منتشر شده، مشکل مالی که در فوتبال ایران همه باشگاه ها دارند و فقط تراکتورسازی نیست. البته بازیکنان تراکتورسازی در خصوص دریافت مطالبات خود تا به اینجا صبوری کرده اند.

وی پیشرفت کیفیت بازی تیم تراکتورسازی را نسبت به ابتدای فصل خوب توصیف کرد و افزود: ما از اولین بازی لیگ در تهران برابر پرسپولیس تا بازی آخر نیم فصل اول برابر استقلال، پیشرفت قابل ملاحظه ای از هر لحاظ اعم از تکنیکی، تاکتیکی، دوندگی، ذهنی، روانی و غیره داشتیم. بطوریکه کیفیت بازی ما در بازی هفته اول با پرسپولیس 32 بوده و در بازی هفته پانزدهم با استقلال به 74 افزایش یافته بود.

سرمربی تیم تراکتورسازی در این خصوص ادامه داد: در مجموع معدل عملکرد تیم تراکتورسازی در نیم فصل اول 58 بوده که برای ما بسیار امیدوار کننده بوده است. ما این کیفیت بازی را با شیوه ای بین المللی محاسبه کرده ایم و این را هم بگویم که در تیم های قبلی من، این سطح از کیفیت بازی به ندرت به 60 می رسید اما با این حال باید تلاش کنیم تا این سطح را در تیم تراکتورسازی به معدل 65 برسانیم تا در بازی های آسیایی هم موفق ظاهر شویم.

تیم تراکتورسازی از ساعت 15 جمعه 15 آذر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میهمان گسترش فولاد است.
 

کد خبر 2189535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha