۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۶

از سوی ناظر فدراسیون فوتبال؛

دلایل تاخیر داور چهارم دیدار سورینت و سایپا اعلام شد

دلایل تاخیر داور چهارم دیدار سورینت و سایپا اعلام شد

ناظر فدراسیون فوتبال در دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن سورینت و سایپا با بیان اینکه نزدیک بود خودش هم به جای ورزشگاه اکباتان به ورزشگاه تختی برود، دلیل استفاده از دبیر هیات فوتبال تهران به جای داور چهارم در بازی راه‌آهن و سایپا را اعلام کرد.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلیل استفاده از دبیر هیات فوتبال تهران به جای داور چهارم در این دیدار، ضمن بیان مطلب فوق گفت: افشار داور چهارم دیدار تیم‌های راه‌آهن سورینت و سایپا به دلیل آنکه به جای اینکه به ورزشگاه اکباتان بیاید به ورزشگاه تختی رفت و به همین دلیل نتوانست در نیمه نخست بازی راه‌آهن سورینت و سایپا حاضر شود.

وی در ادامه اضافه کرد: بنابراین ما از رضا عابدینی، دبیر هیات فوتبال تهران خواهش کردیم با توجه به سابقه 10 ساله‌ای که در امر داوری داشت، به جای افشار مسئولیت داور چهارم این بازی را قبول کند که او نیز این کار را انجام داد.

ناظر فدراسیون فوتبال دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن سورینت و سایپا البرز در همین خصوص خاطرنشان کرد: البته داور چهارم بازی موفق شد تا پیش از آغاز نیمه دوم خودش را به ورزشگاه اکباتان برساند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مکان بازی به داور چهارم ابلاغ نشده بود؟، یادآور شد: این موضوع را باید از کمیته داوران بپرسید اما زمانی که یک ساعت قبل از آغاز بازی ما از وی پرسیدیم که چرا در ورزشگاه اکباتان حاضر نشده، او به ما گفت از طریق صدا و سیما مطلع شده‌ام که بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

شمس همچنین گفت: البته خودم نیز زمانی که در بین راه ورزشگاه اکباتان بودم، پسرم با من تماس تلفنی گرفت و گفت که بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود نه اکباتان که این تماس تلفنی مرا نیز دچار تردید کرده بود!

کد خبر 2189843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha