۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳

23 آذرماه در بوشهر؛

مراسم یادبود خلیل عمرانی با حضور شاعران و ادیبان برجسته کشور برگزار می‌شود

مراسم یادبود خلیل عمرانی با حضور شاعران و ادیبان برجسته کشور برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مراسم یادبود خلیل عمرانی با حضور شاعران و ادیبان برجسته کشور در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد صادق هاشمی صبح شنبه در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم یادبود مرحوم خلیل عمرانی به جایگاه بالا و ارزشمند این شاعر آئینی اشاره کرد و اظهار داشت: خلیل عمرانی مسیر اشعار و تعلیمات خود را بر محور اهل بیت(ع) و ولایت قرار داده بود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: مرحوم عمرانی پس از درگذشت خود رهروان راستین مکتب تشیع را با تکلیف بزرگ حفظ و صیانت از آثار ولایی و دینی خود روبرو کرد.

وی تاکید کرد: مرحوم عمرانی از شاعران نسل جوان انقلاب بود که اهداف انقلاب را با عشق به امام و ولایت در اشعار خود پاسداری می‌کرد و رسالت خود را در این زمینه به خوبی به پیش برد.

عمرانی ساده و بی‌آلایش بود

هاشمی به برخی از ویژگی‌های شخصیتی مرحوم عمرانی اشاره کرد و بیان داشت: خلیل عمرانی از شاعران ساده و بی‌آلایش بود و هیچ‌گاه در پی آن نبود که خود را مطرح کند، ساده شعر می‌گفت و از این‌رو اشعارش به جان آدم می‌نشست.

وی تصریح کرد: مرحوم خلیل عمرانی همواره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادامه داد و در این مسیر راه والایی را یافته بود و تا پایان عمر نیز از این مسیر ارزشمند و ولایی عدول نکرد و همواره در خط ولایت و پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب و اسلامی در حرکت بود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به مراسم یادبود این شاعر بزرگ در بوشهر، اضافه کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم خلیل عمرانی روز شنبه 23 آذرماه با حضور شاعران و ادیبان برجسته کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 2190220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha