۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۲

هفته سی و چهارم جی لیگ؛

دومین قهرمانی متوالی سانفرس هیروشیما/ شاگردان قطبی نهم شدند

دومین قهرمانی متوالی سانفرس هیروشیما/ شاگردان قطبی نهم شدند

تیم فوتبال سانفرس هیروشیما با بردی که در هفته پایانی رقابتهای لیگ فوتبال ژاپن کسب کرد برای دومین سال متوالی قهرمان این مسابقات شد. این در حالی بود که تیم افشین قطبی با شکست در روز پایانی در جایگاه نهم ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی و چهارم و پایانی رقابتهای فوتبال باشگاهی ژاپن بعد از ظهر امروز در شهرهای مختلف این کشور برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم سانفرس هیروشما در زمین کاشیما آنتلرز با دو گل به برتری دست یافت تا برای دومین سال متوالی جشن قهرمان را برپا کند.

این تیم در مجموع با 19 برد، 6 تساوی و 9 شکست 63 امتیاز کسب کرد و به مقام نخست این رقابتها دست یافت. یوکوهوما مارینوس که تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پایانی در صدر جدول قرار داشت در آخرین روز در زمین تیم کاوازاکی فرونتال یک بر صفر شکست خورد تا 62 امتیازی باقی بماند و در آخرین روز عنوان قهرمانی را از دست بدهد. کاوازاکی هم با 60 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ ژاپن ایستاد.

بدین ترتیب سه تیم سانفرس هیروشیما، یوکوهاما مارینوس و کاوازاکی فرونتال سه نماینده ژاپن در لیگ قهرمانان 2014 آسیا خواهند بود. قهرمان جام امپراطوری این کشور تیم چهارم ژاپن خواهد بود. در صورتی که هر یک از این سه تیم در جام امپراطوری هم قهرمان شوند تیم سرزو اوزاکا که در رده چهارم جدول جی لیگ ایستاد به عنوان نماینده چهارم جی لیگ در لیگ قهرمانان سال 2014 آسیا معرفی خواهد شد.

اما در روز پایانی لیگ فوتبال باشگاهی ژاپن تیم شیمیزو اسپالس در زمین خود با حساب 2 بر یک مغلوب کاشیوا ریسول شد تا فصل را با شکست به  پایان ببرد. شاگردان افشین قطبی با این باخت 50 امتیازی باقی ماندند و جایگاه خود را در رده نهم جدول رده‌بندی حفظ کردند. افشین قطبی چند روز پیش قرارداد خود را با این باشگاه برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

کد خبر 2190566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha