۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۵۸

ظهوريان خبرداد:

آتش نشاني مشهد در يك دقيقه به محل آتش سوزي انبارچوب رسيد

آتش نشاني مشهد در يك دقيقه به محل آتش سوزي انبارچوب رسيد

مشهد - خبرگزاري مهر: معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداري مشهد گفت: زمان رسيدن به حادثه آتش سوزي انبار چوب در ميدان توحيد يك دقيقه بود.

مسعود ظهوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: با اعلام حريق در انبار چوب در ميدان توحيد مشهد آتش نشانان از 35 ايستگاه در كمتر از يك دقيقه به محل آتش سوزي رسيدند.

وي با اشاره به اينكه ابر سياهي ناشي از دود ميدان توحيد را در برگرفته بود افزود: 48 خودرو اطفاء حریق سبک و سنگین به محل حادثه اعزام كرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداري مشهد با بيان اينكه به علت تاخير در اطلاع رساني به آتش نشاني مشهد امكان توسعه اين حريق به مجتمع هاي تجاري اطراف نيز بود.

ظهوريان افزود: اين حريق كه از بامداد امروز در انبار چوب بري آغاز شده بود سرانجام با تلاش 150 آتش نشان مهار شد.

وي به وجود مواد قابل اشتعال در اين انبار وحساسيت عمليات اشاره كرد و گفت: براي كنترل به موقع حادثه يك تانكر حمل آب و يك دستگاه لودر نيز به محل حادثه  اعزام شد.

معاون عمليات آتش نشاني شهرداري مشهد با يادآوري اينكه این حادثه مصدومی نداشت خسارات مالي را گسترده اعلام كرد و گفت: ميزان و علت حادثه در دست بررسي است.

با توجه به افزايش تعداد آتش سوزي در انبارهاي مشهد توجه به ايمن سازي انبارها و آموزش در خصوص ايمني انبارداري ضروري به نظر مي رسد.

کد خبر 2190568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha