۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

حضور "صبحی دیگر" در جشنواره جام جم/ رفاقت و رقابت در یک جشنواره

حضور "صبحی دیگر" در جشنواره جام جم/ رفاقت و رقابت در یک جشنواره

تهیه کننده برنامه "صبحی دیگر" جشنواره تلویزیونی جام جم را به دلیل بخش های متنوع آن موجب رفاقت، رقابت و انگیزه دانست.

رامین موسوی با استقبال از برگزاری بخش برنامه های ترکیبی و گفتگو محور در جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: رقابتی که در این جشنواره وجود دارد باعث می‌شود تا برنامه سازان پویاتر شوند و برخی دوستان که در رسانه زحمت می کشند و تلاش آنها دیده نمی شود، در اینجا مورد نقد و ارزیابی قرار گیرند.

تهیه کننده برنامه "صبحی دیگر" بیان کرد: این اقدام شایسته ای است که جشنواره جام جم مختص فیلم و سریال نیست و بخشهای گفتگو محور و ترکیبی هم به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ها برای مخاطب همچون خوراک است، افزود: باید با تلاش تعداد و کیفیت این برنامه ها مخصوصا برنامه های ترکیبی را افزایش دهیم تا بیشتر مورد توجه قرار گیرند. از طرف دیگر برگزاری چنین جشنواره ای برای برنامه سازها ایجاد انگیزه می کند و موجب می شود تا آنها نیز از این جشنواره استقبال کنند.

تهیه کننده برنامه "صبحی دیگر" در پایان یادآور شد: امسال ما نیز در این جشنواره شرکت داریم زیرا می خواهیم ببینیم نظر داورها درباره "صبحی دیگر" چیست. معتقدم نظر آنها می تواند در روند برنامه سازی ما تاثیرگذار باشد. در واقع این جشنواره می تواند فضای خوبی را برای همه بوجود آورد.

 

کد خبر 2191743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha