۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

معوقه رقابت های فوتبال لیگ یک؛

برد صنعت نفت در زمین شهرداری بندرعباس/ توقف پیکان در زمین ابومسلم

برد صنعت نفت در زمین شهرداری بندرعباس/ توقف پیکان در زمین ابومسلم

در دیدارهای معوقه رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در زمین شهرداری بندرعباس برنده شد و پیکان در آخرین لحظات برد در خانه ابومسلم را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاهی ایران عصر امرزو دوشنبه با برگزاری سه دیدار معوقه پی گرفته شد که در یکی از این بازی‌ها تیم صنعت نفت آبادان در زمین شهرداری بندرعباس به برتری 2 بر یک دست یافت. صنعت نفت با این برد 13 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی گروه الف قرار گرفت.

از گروه ب نیز دو مسابقه انجام گرفت. در مشهد تیم پیکان در حالی که با گل 21 کیوان وجدانی از ابومسلم پیش افتاده بود در دقیقه 88 روی ضربه داود دانش دوست دروازه خود را گشوده دید تا در آخرین لحظات برتری خود را از دست بدهد. پیکان با این تساوی 12 امتیازی شد و با انجام یازده بازی در رده نهم جدول گروه ب قرار گرفت. تیم ابومسلم هم با یک امتیاز کمتر در رده دهم قرار دارد. ابومسلم دو بازی معوقه دیگر دارد.

در این گروه جدال تیم‌های سایپا شمال و پارسه تهران با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. سایپا شمال با 7 امتیاز قعرنشین جدول است و پارسه هم با 17 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

کد خبر 2192161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha