۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۲۰:۰۹

شفیعی زاده در گفتگو با مهر:

با استعفای مهابادی به هیچ وجه موافقت نمی‌کنم/ شاید این 2 یا 3 روز زلزله آمده

با استعفای مهابادی به هیچ وجه موافقت نمی‌کنم/ شاید این 2 یا 3 روز زلزله آمده

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اعلام اینکه به هیچ عنوان با استعفای داود مهابادی موافقت نکرده، گفت: ایشان در صحبت رو در رو به ما یک چیز می‌گوید و در رسانه‌ها یک چیز دیگر که این درست و منطقی نیست.

شهرام شفیعی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد استعفای داود مهابادی و صحبتهایی که امروز در این خصوص مطرح کرده اظهار داشت: ایشان استعفا داده اما ما تحت هیچ شرایطی با آن موافقت نمی کنیم. زیرا ما در ابتدای فصل هر چه به او بازیکن معرفی کردیم مخالفت کرد و تنها گفت با نفراتی که خودم قبلا با آنها کار کردم می خواهم در استقلال اهواز همکاری کنم.

وی با بیان اینکه به خاطر اطمینان به مهابادی خیالمان از جهت انتخاب بازیکن از سوی او راحت بود ادامه داد: برای اینکه تیم مشکلی نداشته باشد ما 20 درصد ابتدایی قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و حتی به برخی از بازیکنان تا 35 درصد هم پرداخت شد. در این شرایط 50 درصد از قرارداد خود را در ابتدای سال نقدا دریافت کردند و این یعنی همه شرایط مهیاست.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز اضافه کرد: در یکی از بندهای قرارداد نوشته ایم اگر تیم از رده چهارم به پایین باشد، 40 درصد قرارداد مهابادی کم می شود فکر می کنم او به این نتیجه رسیده که با این تیم و بازیکنان نمی تواند رده بالاتر از چهارم را به دست آورد به نظر می رسد او به بازیکنانش اعتقاد ندارد وگرنه می ایستاد و کارش را انجام می داد.

وی با ابراز تعجب از صحبتهای مهابادی یادآور شد: در نشستی که پریروز با این مربی داشتیم گفت می ماند و با قدرت کارش را ادامه می دهد، فکر می کنم پیشنهادی داشته که هوایی شده است.

شفیعی‌زاده با تاکید بر اینکه فحاشی به سرمربی را در همه ورزشگاه های کشور محکوم می کند ادامه داد: شعار یک یا دو تا تماشاگر را نباید به حساب همه گذاشت امسال هواداران به طور کامل از ما حمایت کردند و پشت سر تیم هستند و حتی به من اعلام کردند از سرمربی و تیم حمایت می کنیم در حالی که ما بر خلاف فصلهای گذشته از نظر پرداختها هم خوب بودیم و مشکلی نداشتیم.

وی با بیان اینکه مطالبی که داود مهابادی اعلام می کند صحیح نیست خاطر نشان کرد: ما رو در رو صحبت می کنیم ایشان یک چیز می گویند و در رسانه ها مطلب دیگری را عنوان می کند من نمی گویم باشگاه کم و کاستی ندارد حتی برخی تیم های لیگ برتر هم دچار مشکلات شده اند اما تا جایی که می توانستیم شرایط را برای تیم فراهم کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز بار دیگر تکرار کرد تحت هیچ شرایطی با استعفای مهابادی موافقت نمی کند زیرا او تیم را خودش جمع کرده و اظهار کرد: مهابادی در ابتدای فصل گفت بازیکنانی که در مس سرچشمه و گهر دورود با آنها کار کرده را به تیم می آورد ما هم به او اطمینان کردیم شاید خیلی از این بازیکنان را من اگر رو در رو ببینم نمی شناسنم و تنها به خاطر اعتماد داود آنها را جذب کردم حال چه شده که او خود می گوید نفراتی که خودم آوردم برایم بازی نمی کنند نمی دانم.

شفیعی زاده در پایان گفت: مهابادی باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشد و بماند تا تیم را هدایت کند نمی دانم در این 2 الی 3 روزه زلزله آمده و اتفاقی افتاده که پس از جلسه با من این گونه صحبت می کند.

 

کد خبر 2192261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha