۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۹:۵۶

"کیمیا" زندانی سیاسی هم دارد/ نقش‌های طنز را ترجیح می‌دهم

"کیمیا" زندانی سیاسی هم دارد/ نقش‌های طنز را ترجیح می‌دهم

شهین تسلیمی از جزییات نقش خود به عنوان عمه نقش کیمیا در سریال "کیمیا" و اینکه چه زمانی جلوی دوربین خواهد رفت، صحبت کرد.

شهین تسلیمی درباره کارهایی که این روزها در حوزه تصویر انجام می دهد به خبرنگار مهر گفت: چند روز پیش بازی من در فیلم "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" افخمی تمام شد. من در آنجا نقش خواهر دوقلوی گوهر خیراندیش را بازی می کردم و بعد از آن هم چند کار به من پیشنهاد شد که مشغول مطالعه فیلمنامه‌های آنها هستم.

وی که نامش در میان بازیگران سریال "کیمیا" آمده است، در این باره گفت: همانطور که می دانید این سریال به سه دوره زمانی می پردازد و از زمان محمدرضا پهلوی در قبل از انقلاب شروع می شود که من در این بخش حضور دارم. من در این سریال نقش عمه شخصیت کیمیا را بازی می کنم. برادر من یا پدر کیمیا افسر ارتش است و پسر من به دلیل داشتن یک جرم سیاسی در زندان است.

بازیگر سریال "وضعیت سفید" از شباهت نقش خود در "کیمیا" با این سریال اینگونه گفت: نقشی که در "کیمیا" دارم تقریبا شبیه نقشم در "وضعیت سفید" است البته من سعی می کنم نقشم کلیشه نباشد.

وی از احتمال حضور خود در برابر دوربین "کیمیا" تا پایان اسفند ماه خبر داد و درباره فضای این سریال اظهار کرد: من در این سریال با مسایل و مشکلاتی مواجهم، پسرم از زندان فرار می کند و پلیس‌ها مرا تهدید می‌کنند و من زنی تقریبا مریض هستم. با همه مسایلی که این شخصیت با آن دست و پنجه نرم می کند سعی می کنم نقشم به گونه ای باشد که مخاطب از فضا لذت ببرد.

بازیگر سریال "مادرانه" در پایان با بیان اینکه مردم از او کار طنز می خواهند، اضافه کرد: خود من کارهای طنز را ترجیح می دهم چون فکر می‌کنم هم اکنون در شرایطی قرار داریم که مردم به دلیل داشتن دغدغه های زیاد و سختی زندگی به فضای شاد نیاز دارند.

"کیمیا" اولین سریال 100 قسمتی ایرانی است که جواد افشار کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. این سریال در سه مقطع زمانی: قبل از انقلاب، دورهٔ جنگ و زمان حال روایت می‌شود، بیش از 300 بازیگر دارد و نقش یکی از شخصیت‌های اصلی آن را مهراوه‌ شریفی‌نیا ایفا می‌کند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سوداب بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس‌آرا و... اشاره کرد.

کد خبر 2192472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha