۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۱

حلیمه:

سیستم داوری الکترونیکی ورزش "او اسپرت "راه اندازی شده است

سیستم داوری الکترونیکی ورزش "او اسپرت "راه اندازی شده است

همدان-خبرگزاری مهر: رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی "او اسپرت" گفت: برای داوری ورزش "او اسپرت " به کمک متخصصین ایرانی سیستم داوری الکترونیکی راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سامر حلیمه عصر سه شنبه در نشست اولین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی استان همدان اظهار داشت: در دنیا ورزش های زیادی وجود دارد که در حال گسترش بوده و قوانین مختلفی برای هر ورزش در دنیا تدوین شده است.

نایب رئیس فدراسیون او اسپرت آسیا با بیان اینکه نکته مهم و اصلی در هر ورزشی داوری آن ورزش است، ابراز داشت: هر ورزشی که دارای داوری قوی باشد آن ورزش نیز در دنیا قوی بوده و در سطح بین المللی مطرح می شود.

سامر حلیمه با اشاره به اینکه به کمک متخصصین ایرانی و فدراسیون ورزش " او اسپرت" در همدان سیستم الکترونیکی برای داوری این ورزش راه اندازی شده است، افزود: این سیستم مخصوص ورزش " او اسپرت" بوده و  داوری آن با روش های الکترونیکی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه جدول مسابقاتی با سیستم الکترونیکی نیز برای ورزش " او اسپرت" توسط مهندسین ایرانی طراحی شده است، بیان داشت: " او اسپرت" قوانینی دارد که نسبت به سایر رشته های ورزشی متفاوت بوده و در کمیته داوری به دنبال افزایش قوانین این رشته ورزشی و گسترش ورزش "اواسپرت" در جهان هستیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی "او اسپرت" عنوان داشت: فدراسیون جهانی " او اسپرت" به دنبال تربیت داوران قوی در این رشته بوده و یکی از اهداف اصلی فدراسیون گسترش ورزش "او اسپرت" در تمام دنیا و تدوین قوانین این ورزش در جهان است.

حلیمه از شرکت در اولین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی استان همدان ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: کشور ایران در زمینه رشته های ورزشی پتانسیل های خوبی داشته و وجود فدراسیون " او اسپرت" در استان همدان برای این استان یک مزیت به شمار آمده و امیدواریم که این کنفرانس مزایایی را برای همه شرکت کنندگان و استان همدان داشته باشد.

نماینده رئیس فدراسیون  جهانی"او اسپرت" که از کشور عمان در این نشست حضور داشت، گفت: ارتباط تنگا تنگ کشور ایران با حکومت عمان باعث افتخار بوده و کشور عمان برای فرهنگ ایران احترام بالایی را قائل بوده است.

اقبال البلوچی اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس ها و تعامل بیشتر این دو کشور موجب آشنایی با فرهنگ ایران شده و امیدواریم که برگزاری این برنامه و کنفرانس های بین المللی موجب گسترش فرهنگی و کشور و همکاری بیشتر کشور ایران و عمان باشد.

آموزش بازار یابی ورزشی در کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی استان همدان

دبیر کل فدراسیون "او اسپرت" هنگ کنگ و نایب رئیس فدراسیون " او اسپرت" آسیا در این نشست اظهار داشت: یکی از رشته های مهم در گردشگری ورزشی بازار یابی ورزشی بوده است که در حال حاضر در دنیا مطرح بوده و زمینه توسعه و گسترش گردشگری و ورزش هر کشوری محسوب می شود.

رکس با بیان اینکه در طی برگزاری این کنفرانس در استان همدان کار گاه های مختلفی برگزار می شود، بیان داشت: یکی از این کارگاه ها بازاریابی "او اسپرت" بوده که به شرکت کنندگان در این کارگاه نحوه امتیاز گیری و برخی فنون بازار یابی ورزشی آموزش داده می شود.

دبیر کل فدراسیون " او اسپرت" ایران در این نشست از برگزاری هشت کار گاه تخصصی در نخستین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی استان همدان خبر داد و افزود: در این کنفرانس میهمانانی از کشور های فنلاند، آمریکا، آذربایجان، افغانستان ،پاکستان، هنگ کنگ، سوریه، و ترکیه حضور دارند که در این کنفرانس کار گاه های آموزشی با موضوعات مختلف برگزار می شود.

محمد قاسم منوچهری با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این کنفرانس چهارشنبه 20 آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار می شود، ابراز داشت: این کنفرانس تا روز جمعه 21 آذر ماه ادامه داشته و کار گاه های آموزشی با حضور اساتید مختلف از کشور های خارجی و کشور ایران در موضوعات مختلفی مانند مدیریت بازار یابی ورزشی، قوانین و مقرارت "او اسپرت" و آموزش داوری و حقوق ورزشی برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 2193072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha