۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۳۳

منوچهری به مهر عنوان کرد:

دعوت از 20 کشور دنیا برای حضور در کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی

دعوت از 20 کشور دنیا برای حضور در کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی

همدان - خبرگزاری مهر: دبیرکل جهانی فدراسیون ورزش او-اسپرت از دعوت از 20 کشور دنیا برای حضور در کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی در همدان خبر داد.

جاسم منوچهری در حاشیه برگزاری نشست اولین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی در همدان به مهر گفت: برای برگزاری نخستین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی در همدان هشت کارگاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هشت کارگاه پیش بینی شده از فردا به صورت همزمان برگزار می شود، اظهار داشت: نخستین کارگاه این کنفرانس جهانی، مدیریت بازاریابی ورزشی با تدریس مدرس آقای رکس از کشور هنگ کنگ، کارگاه دوم نیز قوانین و مقرارت اواسپرت با تدریس آقای حلیمه (رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و نایب رئیس آسیایی فدراسیون جهانی او اسپرت)، کارگاه سوم نیز حقوق ورزشی با تدریس آقای غلامرضا خاکساری و دکتر مسعود معینی (اساتید دانشگاه آزاد همدان) و کارگاه مدیریت پیشگیری از دوپینگ نیز با تدریس دکتر بهروز کارخانه ای و دکتر جاسم منوچهری خواهد بود.

دبیرکل جهانی فدراسیون ورزش او-اسپرت عنوان کرد: افتتاحیه رسمی این کنفرانس جهانی فردا راس ساعت 15:30 در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور مسئولان ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

منوچهری گفت: در ابتدا 20 میهمان از 20 کشور جهان برای حضور در این کنفرانس جهانی دعوت شده بودند اما متاسفانه یکسری از کشورهای مدعو نتوانستند برای حضور در این مراسم ویزا بگیرند و وارد ایران شوند.

وی اظهار داشت: پیش بینی ما بر این است که تا زمان افتتاحیه رسمی این کنفرانس جهانی به میزبانی همدان، نمایندگانی از کشورهای فندلاند، آفریقا، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و هنگ کنگ و عمان و سوریه در این کنفرانس حضور یابند.

دبیرکل جهانی فدراسیون ورزش او-اسپرت در پایان سخنانش یادآور شد: این کنفرانس جهانی دو روزه پس از طی مراحل پیش بینی شده در روز جمعه ساعت 9 صبح با حضور مدعوین و شرکت کنندگان و همچنین میهمانان کشوری به کار خود خاتمه خواهد داد و در پایان نیز به شرکت کنندگان گواهینامه های معتبری اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 2193127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha