۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۸:۵۵

تبریزی در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن در دیدار با تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن ندارد

ذوب‌آهن در دیدار با تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن ندارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن در دیدار با تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن ندارد و به پیروزی این مسابقه امیدوار است.

مرتضی تبریزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به محرومیتش در دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: من برای دیدار با پرسپولیس تهران محروم بودم و خودم تا یکی دو روز مانده به این بازی، از محرومیتم اطلاعی نداشتم و این مسئله باعث شد زمانیکه محرومیتم را فهمیدم، شوکه شوم اما به هر حال نتوانستم در این بازی به میدان بروم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط تیم ما از نظر فوتبالی بسیار خوب است و همه دیدند که ما در بازی پرسپولیس مستحق باخت نبودیم زیرا خیلی خوب فوتبال بازی کردیم اما متاسفانه موقعیت‌های بسیاری به دست می‌آوریم که از آنها استفاده لازم را نمی‌کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن افزود: بازیکنان تیم ما تلاش بسیاری می‌کنند و ذوب‌آهن نیز تیم بزرگی است اما متاسفانه توپ‌های ما در بازی‌های گذشته وارد دروازه نشده و نتوانسته‌ایم امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی روز جمعه ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی تبریز بیان داشت: دیدار ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی تبریز یکی از دیدارهای سخت ما به شمار می‌رود و ما برای کسب امتیاز به تبریز می‌رویم و باید هر طور شده، در این بازی امتیاز کسب کنیم و اگر از این بازی با امتیاز بازگردیم، روزهای خوبی در انتظار تیم ما خواهد بود.

تبریزی با بیان اینکه اگر شانس با ذوب‌آهن یار باشد، می‌تواند به رتبه تک رقمی برسد، تصریح کرد: ما باید در بازی‌های آینده امتیاز کسب کنیم و در دیدار با تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن نداریم بنابراین تلاش می‌کنیم که سه امتیاز این مسابقه را کسب کرده و در آن به پیروزی برسیم.

کد خبر 2193173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha