۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۹:۴۴

مانوئل پلگرینی:

می‌توانستیم حتی با دو گل اختلاف بایرن را شکست دهیم

می‌توانستیم حتی با دو گل اختلاف بایرن را شکست دهیم

سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی 3 بر 2 در زمین بایرن مونیخ گفت حتی می‌توانسته‌اند با دو گل اختلاف به برتری برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچسترسیتی سه شنبه شب در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حالیکه با نتیجه 2 بر صفر از میزبان خود بایرن مونیخ عقب بود در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید. من سیتی اگر این بازی را با نتیجه 4 بر 2 می‌برد به عنوان صدرنشین گروه به کار خود پایان می‌داد.

بر پایه گزارش بی بی سی، سرمربی منچسترسیتی در این بازی به "سرخیو آگوئرو" که با 18 گل برترین گلزن تیم است، بازی نداد.

"مانوئل پلگرینی" در پایان بازی به بی بی سی گفت: صدرنشینی در گروه مهم است اما مهم‌ترین نیست. در لحظاتی حتی وسوسه شدم که آگوئرو را به زمین بیاورم. ما در همین بازی هم می‌توانستیم 4 بر 2 برنده شویم و اگر "آلوارو نگردو" موقعیت خود را گل می‌کرد، صدرنشین می‌شدیم.

این نخستین پیروزی پلگرینی مقابل پپ گواردیولا بود. زمانی که پلگرینی هدایت تیم‌های ویارئال، رئال مادرید و مالاگا را بر عهده داشت مقابل بارسلونا با مربیگری گواردیولا پیروز نشده بود.

پلگرینی افزود: پیروزی در خانه بایرن بدون در اختیار داشتن یحیی توره، سرخیو آگوئرو و وینسنت کمپانی کار ساده‌ای نیست. این نشان می‎دهد که ما چه تیم خوبی داریم.

 

 

کد خبر 2193215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha