۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

جودو قهرمانی آسیا - چین؛

صفویه چهارمین برنز ایران را برگردن آویخت/ برنامه روز دوم مسابقات

صفویه چهارمین برنز ایران را برگردن آویخت/ برنامه روز دوم مسابقات

روز نخست از رقابتهاي جودو قهرماني نوجوانان آسيا با کسب يک مدال برنز ديگر توسط رامين صفويه برای تیم ملی کشورمان به اتمام رسيد. قبل از این نیز سه جودوکار کشورمان موفق به کسب مدال برنز شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور نمایندگان 21 کشور از صبح امروز چهارشنبه در سالن المپیک شهر "چنگ مای" چين آغاز شد و در نهايت با چهار مدال برنز براي نوجوانان کشورمان به اتمام رسيد. بعد از سه مدال برنزي که رشنونژاد، فتحي پور و عربي کسب کردند، رامين صفويه هم موفق شد مدال برنز نوجوانان جهان را اين بار در آسيا تکرار کند.

صفویه در وزن 90- کیلوگرم دور اول "برار سینگ" از هند را در 4 ثانیه ایپون کرد تا حریف را با برانکارد به بیرون از تاتامی انتقال دهند، در مبارزه دوم با ارائه یک مبارزه ضعیف با یک امتیاز یوکو به نماینده قرقیزستان باخت و به گروه بازنده ها رفت، در این گروه در مبارزه اول در زمان یک دقیقه نماینده ازبک را ایپون کرد. او نماینده مغول را هم ایپون کرد و برنز گرفت.

پيش از وي محمد رشنو نژاد، مهدي فتحي پور و حسين عربي به نشان برنز دست يافته بودند. محمد عباس نژاد در وزن 50- کیلوگرم، کاویان بیرانوند در وزن 60- کیلوگرم و حامد رشيدي در وزن 81- کيلوگرم هم عنوان را کسب کرده و ايمان نيک اقبال هم حذف شده بود.

اما فردا پنجشنبه جودوکاران رده سنی جوانان به روی تاتامی می روند. در بخش پسران احمد قاسمی در وزن 55- کیلوگرم دور اول با "آشیش" از هند روبه رو می شود. آرش آقایی در وزن 60- کیلوگرم دور اول با" لی کا" از ماکائو روبه رو می شود. بهزاد محرمی در وزن 66- کیلوگرم دور اول با "مرحب" از لبنان مصاف می کند. سید مهرداد زمانی در وزن 73-کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با "عدیل" از قزاقستان روبه رو می  شود.

اما در بخش دختران طاهره آذرپیوند در وزن 44- کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده هند روبه رو می شود. الهام بهرامی در وزن 48- کیلوگرم دور اول نماینده هنگ کنک را پیش رو دارد. غزل یغما در وزن 52- کیلوگرم دور اول نماینده مغولستان را پیش رو دارد. زهرا نادری در وزن 57- کیلوگرم دور اول با نماینده هند مصاف می کند.

رقابتهاي جودو جوانان آسيا به مدت دو روز در چین برگزار خواهد شد.

کد خبر 2193807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha