۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۹:۰۹

بنازاده اعلام کرد:

طرح هادی در راستای ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه روستاها اجرا می شود

طرح هادی در راستای ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه روستاها اجرا می شود

سرخه - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه طرح هادی در راستای ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه روستاها اجرایی می شود، گفت: این طرح زمينه توسعه و عمران روستاها را با توجه به شرايط فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي آن فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسن بنازاده در جلسه طرح و توسعه ای شهر و روستاهای شهرستان سرخه در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان سرخه 10 روستای بالای 20 خانوار دارد که همه نیازمند تغییرات اساسی در روستاهایشان هستند.

وی با اشاره به طرح های بلند مدت و کوتاه مدت برای عمران روستاها، افزود: شهرستان سرخه از ظرفیت بالایی در توسعه صنعت توریسم برخوردار است و بعضی نیز از زیرساخت خوبی برای جذب گردشگر برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به اینکه مشکلات اجرایی پل و دیوارهای ساحلی روستای امام زاده عبدالله بررسی می شود اظهار داشت: ادامه دادن این پل تنها رضایت مندی افرادی که زمین های آنها در طرح قرار گرفته است را می طلبد و ما مشکلی برای ایجاد این پل نداریم.

مقام عالی کشور در شهرستان سرخه نیز در این نشست با بیان اینکه ما می توانیم مهاجرت از روستاها را معکوس کنیم، گفت: بقعه محمد زید می تواند به عنوان مرکز گرشگری مذهبی شهرستان تبدیل شود.

علی عاشوری در خاتمه افزود: روستاهای لاسجرد، امام زاده عبدالله و جوین می تواند جذب گردشگری خوبی برای شهرستان باشند.

کد خبر 2193970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha