۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱

تاج در نامه‌ای به کفاشیان مطرح کرد؛

وضعیت جام حذفی را مشخص کنید/ امکان اتمام لیگ تا 28 اسفندماه

وضعیت جام حذفی را مشخص کنید/ امکان اتمام لیگ تا 28 اسفندماه

رئیس سازمان لیگ فوتبال طی نامه‌ای به علی کفاشیان اعلام کرد: با توجه به تعیین شدن هشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی، مقرر فرمایید ادامه مسابقات جام حذفی برگزار و یا اقدام دیگری را ابلاغ می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این رابطه به شرح زیر است:

پیرو مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و انجام جلسات مکرر در رابطه با هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ با روند آماده‌سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل موارد ذیل جهت استحضار ایفاد می‌شود:

1- اهتمام جدی این سازمان انجام تعاملات لازم با کادر فنی تیم ملی و ایجاد هماهنگی لازم در راه برگزاری لیگ برتر و جام حذفی در تمرینات و مسابقات تیم ملی بوده و این امر را به عنوان یک تکلیف مبنای عمل خود قرار داده است.

2- با توجه به برگزاری قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2014 و از آنجا که سرمربی تیم ملی روند آماد‌ه‌سازی خوب برای تیم ملی را طلب کرده‌اند، به منظور همکاری در روند فوق الذکر و ایجاد بستری مناسب برای انجام فعالیت‌های آماده‌سازی تیم ملی و به جهت فراهم سازی شرایطی که نتایج احتمالی متوجه فدراسیون و سازمان لیگ حرفه‌ای نباشد، برنامه‌های پیشنهادی زیر جهت بررسی و ابلاغ تصمیمات آن فدراسیون ارائه می‌شود.

الف: امکان برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و اتمام آن تا بیست فروردین 1393 فراهم است.

ب: امکان برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات لیگ برتر و حذفی با فاصله‌های کمتر که تا تاریخ 28 اسفند 92 مسابقات لیگ خاتمه یابد، فراهم است.

با توجه به موارد فوق پیشنهاد می‌شود:
1- با توجه به تعیین شدن هشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی، مقرر فرمایید ادامه مسابقات جام حذفی برگزار و یا اقدام دیگری را ابلاغ می‌کنید.

2- با توجه به مطالب مطروحه در رابط با بازیکنان تیم ملی در همراهی تیم‌های باشگاهی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2014، تصمیم‌گیری در این موضوع را در اراده و صلاحیت آن فدراسیون و باشگاه‌های ذیربط می‌دانیم و استدعا داریم تصمیمات نهایی را مقرر کنند.

با آروزی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل مستدعی است اوامر عالی امر به ابلاغ فرمائید.

کد خبر 2194128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha