۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

نکوداشت به بزرگداشت بدل شد

بزرگداشت پدر علم ارتباطات ایران در دانشکده ارتباطات

بزرگداشت پدر علم ارتباطات ایران در دانشکده ارتباطات

همزمان با هفتمین شب درگذشت زنده یاد دکتر کاظم معتمدنژاد، بزرگداشتی با حضور استادان، محققان و صاحبنظران علوم ارتباطات روز شنبه 23 آذرماه در سالن شهید مطهری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم که قرار بود 23 آذرماه در نخستین روز هفته پژوهش با عنوان «نکوداشت استاد معتمدنژاد؛ زمینه‌ها و مسائل مطالعات ایرانی ارتباطات و فرهنگ» برگزار شود، به مراسم بزرگداشت وی بدل شد.

این مراسم با سخنرانی، پخش کلیپ زندگینامه و خاطرات دانشجویان و شاگردان استاد و همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی در زمینه ارتباطات برگزار می شود و احمد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه از سخنرانان بخش اول این برنامه خواهند بود.

همچنین در بخش میزگردهای تخصصی استادان و صاحبنظران علوم ارتباطات به بررسی نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار  دکتر معتمدنژاد در حوزه‌هایی با محوریت ارتباطات، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، روزنامه‌نگاری و جامعه اطلاعاتی خواهند پرداخت.

این مراسم با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی ساعت 14 روز شنبه در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

کد خبر 2194529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha