۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

علی پروین:

بازی در کنار مسی برای بازیکنان افتخار است/ 20 درصد شانس صعود داریم

بازی در کنار مسی برای بازیکنان افتخار است/ 20 درصد شانس صعود داریم

علی پروین ضمن تقبیح واکنش‌های منفی علیه "لیونل مسی" در صفحات اجتماعی، گفت بازی در کنار این بازیکن سرشناس فوتبال باید برای بازیکنان افتخار باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از همگروهی تیم فوتبال ایران با آرژانتین در رقابتهای جام جهانی، عده ای از هواداران افراطی فوتبال بر روی صفحات اجتماعی "لیونل مسی" و همچنین مجری برزیلی برنامه قرعه کشی الفاظ اهانت آمیز گذاشتند.

پیشکسوت فوتبال در این رابطه گفت: همگروهی باآرژانتین فرصتی است تا بازیکنان فوتبال کشورمان بتوانند با بزرگان فوتبال و به ویژه "لیونل مسی" بازی کنند. من واقعا نمی دانم چرا بعضی ها اقدام به بی احترامی به این بازیکن کرده اند. این یک افتخار بر ای هر بازیکنی است تا در کنار مسی بازی کند.

پروین که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد در ادامه اظهار داشت: اینکه از الان بگوییم در جام جهانی چه می کنیم کار درستی نیست بلکه باید برای این رقابتها تدارک خوبی ببینیم و با تیم‌های گردن کلفت بازی کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ببینید بازیکنان ما نباید از آرژانتین بترسند. ترس بازیکنان با بازی مقابل تیم های بزرگ ریخته می شود. به نظر من نه تنها آرژانتین بلکه بوسنی و هرزگوین هم تیم‌هایی هستند که خیلی قدرتمندند. ببینید جام جهانی جای تیم ضعیف نیست.

علی پروین در پایان در پاسخ به سوال گزارشگر برنامه که شانس ایران برای صعود از گروه را چقدر می‌داند، گفت: به نظر من ایران فقط 20 درصد شانس صعود دارد. با این حال من اعتقاد دارم باید از سرمربی تیم ملی حمایت شود و بازیکنان از فروردین ماه در اختیار وی قرار بگیرند تا بتواند آماده سازی خوبی رای این رقابتها داشته باشد.

 

کد خبر 2194539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha