۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۴

محمود یاوری:

تلویزیون صحبت‌های مرا حذف می‌کند/ امیدوارم حق به حقدار برسد

تلویزیون صحبت‌های مرا حذف می‌کند/ امیدوارم حق به حقدار برسد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با انتقاد از رسانه ملی گفت اگر قرار است مصاحبه او پخش شود باید این کار به صورت کامل انجام پذیرد و نه فقط 30 ثانیه از آن به صورت گزینشی بر روی آنتن برود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: اولا که از حضور رسانه‌ها در این جلسه و آن هم روز جمعه تشکر می‌کنم. اما باید بگویم از نظر من این یک نوع بی احترامی است که من اینجا پنج دقیقه صحبت کنم و صدا و سیما فقط 30 ثانیه از گفته‌های مرا پخش کند. من به این موضوع اعتراض دارم.

وی افزود: ساعت 4 صبح از شیراز راه افتادم و از خواب و تمرین زده‌ام اما همیشه باید مصاحبه کلیشه‌ای انجام دهیم که استقلال تیم خوبی است، ما هم آماده‌ایم و .... من از مسئولان خواهشمندم اجازه بدهند ما در همان شهر خودمان با رسانه‌های محلی مصاحبه کنیم و مجبور نباشیم در این نشست‌ها حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در ادامه اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند. بازیکنان ما با عشق برای این بازی تمرین کرده اند با این حال من از سازمان لیگ گلایه دارم. ببینید من حتی به شوخی به آقای بهروان گفتم که ایشان عضو هیات مدیره باشگاه گسترش فولاد هستند. گسترش فولاد پنج شنبه با سپاهان بازی کرده و پنج نشنبه هفته آینده هم با ما بازی دارد. اما ما شنبه با استقلال بازی می کنیم و باید چهار روز بعد با گسترش فولاد بازی کنیم.

یاوری افزود: من همچنین از سازمان لیگ می‌خواهم که از داوران باتجربه تر برای این دیدارها استفاده کند. من برای آقا خورشیدی داور مسابقه احترام قائلم با این حال امیدوارم در این بازی عدالت رعایت شود و حق به حقدار  برسد.

وی ضمن تاکید بر حمایت از "کارلوس کی‌روش" افزود: در شرایط فعلی همه باید از کی‌روش حمایت کنیم. ببینید ما در جام جهانی 1998 آمریکا را بردیم که این موضوع باعث خوشحالی مردم شد. علیرضا سلیمانی هم یک بار در یکی از کشتی های خود حریفانی از آمریکا و شوروی را برد و باعث شور و شادی مردم شد.

یاوری در پایان از محمدرضا حسینی، فرشید اسماعیلی و سعید قزل به عنوان بازیکنان مصدوم تیم یاد کرد و همچنین گفت انصاری سه اخطاره است و به بازی نمی‌رسد.

 

کد خبر 2194571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha