۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

امیر قلعه‌نویی:

رئیس جمهور نگاه خاص به ورزشگاه آزادی داشته باشد/ مقابل فجر فقط برد می‌خواهیم

رئیس جمهور نگاه خاص به ورزشگاه آزادی داشته باشد/ مقابل فجر فقط برد می‌خواهیم

امیر قلعه نویی با بیان اینکه امیدوارم ریاست محترم جمهوری ایران نگاه ویژه‌ای به ورزشگاه آزادی داشته باشد، گفت: ما در مقابل فجر سپاسی تنها به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کنیم تا از کورس بالای جدول عقب نمانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز ضمن بیان این مطلب افزود: در مقابل تیم سرهنگ بازی کردن بسیار کار دشواری است. جناب یاوری یکی از مربیان خوب فوتبال ما است و به گردن ما حق بسیاری دارد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: فجر سپاسی شاخصه های بسیاری دارد که مهم‌ترین آن دوندگی این تیم است که همیشه برای تیم های حریف یک مشکل بزرگ بوده است.

قلعه نویی در ادامه افزود: شنیدم که آقای یاوری از نزدیک بودن دیدارهایش گلایه داشت پس من چه بگویم که دو سال است با این مشکل دست به گریبان هستم و همیشه هم تمکین کرده ام و همین مساله همیشه باعث شده تا استقلال نتواند یک ریکاوری خوب را انجام بدهد.

وی شرایط تیم استقلال را خوب توصیف کرد و افزود: فردا طبیعتاً به این سه امتیاز نیاز داریم. اگرچه می‌دانیم بازی بسیار سختی در مقابل فجر خواهیم داشت.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما آخرین فیلم بازی این تیم را آنالیز کرده ایم و به تمام شرایط این تیم آشنا هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار محروم یا مصدومی هم دارید، گفت: متاسفانه کبه جزو بازیکنان مصدوم ما حساب می شود که بسیار بدشانس هم بود و در بازی قبل مقابل کاسپین قزوین تنها سه دقیقه بازی کرد و با مصدومیتی که پیدا کرد باید شش هفته از میادین دور باشد.

 قلعه نویی تاکید کرد: اما خوشبختانه برای این دیدار خسرو حیدری را خواهیم داشت و از او استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانتان آن بازی ضعیف در مقابل کاسپین را به فراموشی سپرده‌اند یا خیر گفت: من قبل از اینکه بخواهیم جواب سوال شما را بدهم باید از سرمربی و بازیکنان کاسپین تشکر کنم که با تمام توان مقابل ما بازی کردند و نشان دادند که بازیکنان بی ادعایی هستند که می‎توانند در آینده فوتبال ایران بدرخشند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما در آن بازی بسیار ضعیف بودیم و شاید مهم ترین علت آن این بود که خود را از پیش برنده می دانستیم و تیم کاسپین را دست کم گرفته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: اما شرایط ما در لیگ برتر با آن دیدار بسیار فرق دارد و ما فردا تنها به سه امتیاز این بازی فکر می کنیم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه روز گذشته تعدادی از طرفداران حجازی بر سر مزار ایشان علیه شما موضع گرفتند، گفت: من راجع به این مساله صحبت نمی کنم اما اعتقاد دارم به جای اینکه بنشینیم و چنین صحبت‌هایی را عنوان کنیم بهتر است برای رفتگان مان نماز و روزه بخوانیم و از خداوند متعال برای آنان طلب مغفرت کنیم.

وی تاکید کرد: همه ما رفتنی هستیم حتی پیامبر خدا هم با آن بزرگی و عظمتش دار فانی را وداع گفت و روزی من هم خواهم رفت و ما بیاییم به جای طرح چنین مسائلی با خواندن فاتحه آرامش به رفتگان خود بدهیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص انتقاد خبرنگاران از بازیکنان استقلال به دلیل مصاحبه نکردن بعد از بازی‌های استقلال گفت: این حق طبیعی شما است که بازیکنان با شما صحبت کنند و باید به اصحاب رسانه احترام بگذارند چرا که کار شما اطلاع رسانی است و مردم علاقه دارند نظر بازیکنان را در خصوص بازی بدانند.

وی تاکید کرد: اما یک نکته را هم یادآوری می کنم که متاسفانه برخی از دوستان شما در جای جای مختلف ورزشگاه حتی نشست خبری با من مصاحبه می کنند و من مجبورم دوباره همان حرف های قبلی را تکرار کنم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: خصوصاً وضعیت که بدی که ورزشگاه آزادی دارد و هر جای که آن می ایستی از سقف آنجا آب چکه می کند و من دیده ام که همه شما به دلیل ریزش آب از سقف ورزشگاه خیس می‌شوید.

وی از ریاست محترم جمهور کشور نیز خواست یک بودجه ای را برای ترمیم ورزشگاه آزادی اختصاص دهد تا تنها ورزشگاهی که چشم و چراغ فوتبال ایران است از این وضعیت اسف بار بیرون بیاید.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این مشکل را با ورزشگاه نقش جهان نیز داریم و من زمانی که به عنوان سرمربی در سپاهان مشغول به کار بودم به عینه شاهد بودم که چند جوان به خاطر مسافت طولانی ورزشگاه تا شهر متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: جناب آقای صالحی امیری که به عنوان سرپرست در ورزش و جانان مشغول به کار بودند یک بار عنوان کردند که 3200 ورزشگاه نیمه کاره در کشور وجود دارد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما در کلنگ زنی تبحر خاصی داریم که من شاهد بودم برای ساختن مسجدی در مجموعه ورزشی آزادی حدود 500 نفر آمده بودند و کلنگ مسجد را زدند اما مدت ها است که دیگر هیچ خبری از ساخت آن نیست.

قلعه نویی در پایان تاکید کرد: امیدوار هستم جناب آقای روحانی نگاه ویژه ای به این قضیه داشته باشد تا تنها ورزشگاه بزرگ ایران بیش از این از بین نرود.

کد خبر 2194608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha