۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۱

حجازی:

مظلومی به هیچ فردی توهین نکرد/ 4 گل را خودمان به پرسپولیس تقدیم کردیم

مظلومی به هیچ فردی توهین نکرد/ 4 گل را خودمان به پرسپولیس تقدیم کردیم

مربی مس کرمان با ابراز تاسف از شکست سنگین مس کرمان گفت: این نتیجه حتی برای خود پرسپولیس هم غیر منتظره بود اما دلیل اصلی این شکست سنگین اشتباهات بسیار آشکار فردی بود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، پس از شکست سنگین مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و دریافت شش گل مقابل پرسپولیس، مظلومی در نشست مطبوعاتی حاضر نشد اما آتیلا حجازی مربی این تیم در جمع خبرنگاران از نتیجه به دست اماده ابراز تاسف شدید کرد و گفت: تمام بازیکنان مس کرمان از این نتیجه ناراحت هستند.

وی در خصوص حواشی بازی افزود: به هیچ عنوان قصد نداشتیم بازیکنان را از زمین خارج کنیم اما چون به نظر ما و بازیکنانمان این پنالتی صحیح نبود از این هراس داشتیم که بازیکنان بعد از اعتراض محروم شوند به همین دلیل بازیکنان را جمع کردیم و به تیم آرامش دادیم.

حجازی افزود: همچنان نظر کادر فنی این است که پنالتی بودن خطایی که صورت گرفت بعید است و باید بازبینی شود.

وی ادامه داد: مظلومی نیز در این لحظه از بازی به هیچ کس توهین نکرد اما سعی داشت تنها اعتراض خود را نشان دهد.

حجازی افزود: نتیجه آنقدر دور از ذهن بود که خود بازیکنان پرسپولیس نیز باور نمی کردند اما نکته این بود که بازیکنان ما در این بازی طراوت و شادابی لازم را نداشتند و دریافت گل زود هنگام نیز موجب شد این مسئله تشدید شود.

وی گفت: اگر به شش گل نگاه کنید می بینید که در چهار مورد این بازیکنان مس بودند که از روی کم کاری گل را تقدیم پرسپولیس کردند و تنها دو گل را خودشان و از روی برنامه به ثمر رساندند.

مربی مس کرمان ادامه داد: امروز روز بد فوتبال کرمان بود و امیدواریم در آینده جبران کنیم.

وی گفت: ما در شش بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم از این شش بازی چهار بازی خارج از خانه بود اما در هیچ یک بازنده نبودیم و روند صعودی تیم تا قبل از این بازی ادامه داشت.

وی شکست سنگین مقابل پرسپولیس را آغاز بحران در مس ندانست و گفت: این تنها یک اتفاق بود و ما همچنان امیدوار هستیم مس را از انتهی جدول نجات دهیم.

وی گفت: نتایج تیمها در انتهی جدول بسیار به هم نزدیک است و به سادگی می توانیم این نتیجه را جبران کنیم.

حجازی بازی هفته آینده مقابل ذوب آهن را بسیار حساس عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم در این بازی با کسب نتیجه این روز بد مس کرمان را جبران کنیم.

 

کد خبر 2194718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha