۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۲

"هابیت" جدید در باکس آفیس ناموفق ظاهر شد 

"هابیت" جدید در باکس آفیس ناموفق ظاهر شد 

به نظر می‌رسد که فروش قسمت جدید سه‌گانه پیتر جکسون یعنی "هابیت: نابودی اسماگ" نمی‌تواند به فروش اولین قسمت این مجموعه یعنی "هابیت: سفری غیرمنتظره" نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کارشناسان بررسی باکس آفیس انتظار دارند "هابیت: نابودی اسماگ" که توسط کمپانی‌های نیولاین سینما، مترو گلدوین مایر و برادران وارنر تهیه شده است حدود 68 تا 72 میلیون دلار در ایالات متحده فروش داشته باشد که نسبت به 84.6 میلیون دلار فروش فیلم اول به طرز قابل توجهی پایین‌تر است.

فیلم جدید سه بعدی تاکنون نقدهای مثبتی دریافت کرده و در بیش از 3900 سینما در آمریکا اکران می‌شود.

"هابیت: نابودی اسماگ" در نمایش نیمه‌شب پنج شنبه 8.8 میلیون دلار کسب کرد که نسبت به 13 میلیون دلار فیلم اول که دقیقا یک سال پیش اکران شد 32 درصد کاهش داشته است. در ماه دسامبر سال 2012، "هابیت: سفری غیرمنتظره" 37.5 میلیون دلار فروش داشت و رکورد فروش روز جمعه ماه دسامبر را شکست. این فیلم تا امروز بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است.

"هابیت: نابودی اسماگ" که بر اساس رمان فانتزی جی.آر.آر.تالکین که در سال 1937 منتشر شد، ساخته شده است از مارتین فریمن در نقش هابیت بیلبو بگینز استفاده می کند که با گروهی از آدم کوتوله‌ها سفر می‌کند تا با اسماگ اژدها با صداگذاری بندیکت کامبربچ، روبه‌رو شود. اونجلین لیلی، اورلاندو بلوم، لی پیس و لوک اوانز نیز در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

فیلم "نابودی اسماگ" بر خلاف شروع نسبتا آرام خود، با توجه به اینکه پیش بینی می شود در سراسر دنیا نمایش خوبی داشته باشد ممکن است هنوز بتواند به رکورد یک میلیارد دلاری فیلم اول دست پیدا کند. این فیلم در 49 منطقه خارجی نیز به نمایش درخواهد آمد که شامل هشت بازار از دوازده بازار اصلی جهان از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بریتانیا، مکزیک، برزیل و مکزیک می‌شود.

"نابودی اسماگ" در آلمان بزرگترین اکران سال را با فروش 3.4 میلیون دلار در 1462 سالن نمایش به دست آورد. این فیلم همچنین در مکزیک نیز با فروش 900 هزار دلار رتبه اول را به دست آورد. در نیوزیلند که خانه کارگردان کار یعنی پیتر جکسون است و فیلم نیز در آنجا ساخته شده، این فیلم فروشی 700 هزار دلاری را در 251 پرده سینما ثبت کرد.

قسمت سوم فیلم "هابیت" نیز ساخته شده و 18 ژوئیه 2014 اکران می‌شود. 

کد خبر 2195127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha