۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

نامه نبی به رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا

نامه نبی به رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به نامه مایکل براون رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا، ابراز امیدواری کرد رقابت‌های جام ملتهای آسیای 2015 بهترین جام این مسابقات از لحاظ برگزاری باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی در این نامه نوشته است: "به خاطر نامه تبریک صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا در استرالیا از شما تشکر می‌کنم. کادرفنی و سرپرستی تیم ملی، رسانه‌های ایرانی و طرفداران فوتبال مشتاقانه منتظرند تا زمان برگزاری جام ملت‌های 2015 از راه برسد تا بتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند و مطمئنا از حمایت ویژه برگزار کنندگان این رقابت‌ها برخوردارند چرا که امیدوارند با سازماندهی مناسب رقابت‌ها، بهترین و موفقیت آمیزترین جام ملت‌های تاریخ در استرالیا برگزار شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای اینکه بتواند در فینال رقابت‌ها حضور داشته باشد و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارد، برنامه ریزی خواهد کرد و از انگیزه مناسب برخوردار است. یک بار دیگر، به خاطر تبریکی که به فدراسیون فوتبال و تیم ملی گفتید از شما تشکر می‌کنم".

کد خبر 2195397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha