۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۷

پروانه خبر داد:

اجرای طرح‌زمستانی در راه‌های استان بوشهر/ استفاده از 160 دستگاه ماشین آلات در 30 تیم

اجرای طرح‌زمستانی در راه‌های استان بوشهر/ استفاده از 160 دستگاه ماشین آلات در 30 تیم

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: طرح‌زمستانی در راه‌های استان بوشهر تا نیمه اول فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر پروانه عصر شنبه در آئین اعزام تیم‌های راهداری به جاده‌های کوهستانی و نقاط حادثه خیز استان بوشهر اظهار داشت: به منظور کاهش حوادث جاده‌ای و کمک به حادثه دیدگان در جاده‌ها، طرح‌زمستانی در راه‌های استان بوشهر اجرا می‌شود که تا نیمه اول فروردین ادامه دارد.

وی از مشارکت دستگاه‌های مختلف در قالب این طرح خبر داد و اضافه کرد: بازگشایی جاده‌ها، امدادرسانی و تردد ایمن مسافران در جاده‌ها از جمله ماموریت‌های مهم در این طرح است که اورژانس و هلال احمر و نیروهای راهداری و حمل و نقل و آتش‌نشانی و حلال احمر و امداد خودرو و پلیس‌راه در این طرح حضور خواهند داشت.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: برنامه‌های بسیار خوبی برای این طرح پیش‌بینی شده است که 30 تیم راهداری با250 نفر نیرو با استفاده از 160 دستگاه ماشین آلات در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های مشارکت‌کننده در این طرح در محورهای مواصلاتی به ویژه در گردنه‌ها و مناطق صعب العبور استان استقرار می‌یابند و در کمک به مسافران و امدادرسانی و بازگشایی جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

پروانه ادامه داد: مهم‌ترین مناطق استحفاظی راهداران گردنه‌ها، مناطق کوهستانی و پیچ‌های حادثه خیز است و برنامه‌های مختلفی برای آماده باش در طرح راهداری زمستانی اجرا می‌شود که می‌توان به تجهیز 16راهدارخانه‌ها اشاره کرد.
 

کد خبر 2195488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha