۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳

علت لغو نشست خسروی‌وفا چه بود؟

تناقض در مورد بیانیه علیه خسروی‌وفا/ اظهارات مسئولان شفاف نیست!

تناقض در مورد بیانیه علیه خسروی‌وفا/ اظهارات مسئولان شفاف نیست!

صحبت‌های متفاوت و دوگانه‌ای که اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در رابطه با موضوعی مانند "صدور بیانیه علیه محمود خسروی وفا" مطرح می کنند، نشان از عدم شفاف‌سازی آنها دارد. موضوعی که خود باعث دامن زدن به بسیاری از مشکلات می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صدور بیانیه علیه محمود خسروی وفا و به دلیل صحبت های وی در رابطه با ساختمان کمیته ملی المپیک و متهم کردن رئیس این کمیته توسط وی، کاری بود که قرار بود بنا به تصمیم محمد علی آبادی انجام شود.

در همین راستا اعلام شده بود که این موضوع در نشست امروز دوشنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اعضا در مورد آن به یک نتیجه واحد برسند. این در حالی است که این نشست نه تنها هیچ خروجی در این باره نداشت بلکه اعضای شرکت کننده صحبت های ضد و نقیضی هم در رابطه با آن مطرح کردند.

پس از پایان نشست امروز اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده موضوع صدور بیانیه علیه محمود خسروی وفا را به طور کامل رد کرد و حتی گفت که در هیات اجرایی چنین چیزی مطرح نشده، بهتر است صحبت ها این گونه دست به دست نشود و موضوع به صورت درون جلسه ای دنبال شود. این در حالی است که دقایقی پس از وی، علی کفاشیان از اعضای هیات اجرایی تصمیم این هیات برای صدور بیانیه را تایید کرد و گفت که من هم پای این بیانیه را امضا کرده اما اینکه چرا چنین بیانیه‌ای صادر نشده را از خودشان بپرسید.

همه اینها در حالی است که دعوا میان محمود خسروی وفا و محمد علی آبادی بر سر چگونگی فروش ساختمان کمیته ملی المپیک در خیابان گاندی، متهم کردن علی آبادی توسط خسروی وفا و کذب خواندن صحبت های خسروی وفا توسط محمد علی آبادی مدتهاست که کمیته ملی المپیک را درگیر حاشیه های زیادی کرده است.

در همین راستا حتی قرار بود امروز دوشنبه محمود خسروی وفا طی نشستی و به گفته خود در مورد خیلی از پشت پرده های کمیته ملی المپیک افشاگری کند اما وی روز گذشته خیلی ناگهانی تصمیم به لغو آن گرفت!

البته خسروی وفا به صلاح نبودن برگزاری چنین نشستی در آستانه انتخابات 30 دی ماه کمیته ملی المپیک را دلیل تصمیم خود برای لغو نشست عنوان کرد اما آیا این تصمیم بی ارتباط با بیانیه ای که قرار بود صادر شود اما صادر نشد، نیست. چه بسا شاید توافقی صورت گرفته تا نشست محمود خسروی وفا که احتمالا حاوی اخبار و ناگفته های زیادی می شد لغو شود و در ازای آن بیانیه ای هم علیه وی صادر نشود!

کد خبر 2196487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha