۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۹:۲۶

در گفتگو با مهر مطرح شد:

تعهدات مالک جدید ملوان اعلام شد/ ورزشگاه و کمپ جدید ساخته می‌شود

تعهدات مالک جدید ملوان اعلام شد/ ورزشگاه و کمپ جدید ساخته می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان ضمن اعلام پروسه واگذاری 70 درصد از سهام این باشگاه به مالک جدید، گفت: ساخت ورزشگاه، کمپ جدید و همچنین آکادمی برای باشگاه، جزو تعهدات مالک جدید است.

محمود آذرگون در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نحوه واگذاری سهام باشگاه ملوان به خریدار جدید ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از آنکه حسین هدایتی با باشگاه ملوان قطع همکاری کرد، 70 درصد از سهام ملوان را که به نام وی خورده بود، به 5 عضو هیات مدیره باشگاه برگرداند که من نیز جزء آنها بودم. بنابراین پس از توافق با مالک جدید، همه اعضا از جمله من 14 درصد سهامی را که به نام‌مان شده بود، را به مالک جدید منتقل کردیم.

وی با اعلام اینکه سیروس محجوب صبح دوشنبه در انزلی حضور پیدا کرد تا کارهای انتقال سهام صورت گیرد، اظهار کرد: قرار است مالک جدید تا پایان هفته جاری درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان همچنین اضافه کرد: طی مدتی که وی در باشگاه ملوان حضور دارد، ساخت ورزشگاه و کمپ جدید و همچنین آکادمی برای باشگاه جزو تعهدات وی است که البته خود ایشان برنامه‌های خوبی نیز در این زمینه‌ها و موارد دیگر دارند.

آذرگون در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مالک جدید باشگاه نتواند به تعهدات خود عمل کند باید 70 درصد سهامی را که به نامش است، به اعضای هیات مدیره برگرداند.

وی در خصوص تعیین وضعیت مدیرعامل باشگاه یادآور شد: قرار است بزودی هیات مدیره 7 نفره باشگاه در خصوص تعیین وضعیت مدیرعامل باشگاه تشکیل جلسه داده و تصمیم گیری کند.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان در خصوص اعضای این هیات مدیره 7 نفره گفت: آقایان سعادتمند داودی، محمدرضا بدیعی فر، ناخدا یکم افشین رضایی حداد، ناصر شهسواری، تهرانی مقدم، اکبر غمخوار و خود من عضو فعلی هیات مدیره باشگاه ملوان هستیم.

کد خبر 2197088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha