۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۸:۵۰

بایرن مونیخی‌ها درباره بازی با آرسنال چه گفتند

بایرن مونیخی‌ها درباره بازی با آرسنال چه گفتند

رئیس باشگاه بایرن مونیخ و برخی از بازیکنان این تیم بر این عقیده‌اند که تیمشان در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با بدترین قرعه ممکن مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ در رقابتهای حذفی لیگ قهرمانان اروپا با آرسنال دیدار خواهد کرد. بایرن فصل گذشته در همین مرحله موفق به حذف تیم لیگ برتری شد و در نهایت برای پنجمین بار جام قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.

"کارل هاینتس رومنیگه" که در مقر قرعه کشی در نیون سوییس حاضر بود، در خصوص قرعه تیم فوتبال بایرن اظهار داشت: آنها صدرنشین رقابتهای لیگ برتر هستند. باید هوشیار باشیم. 10 ماه قبل آنها در بازی برگشت با نتیجه 2 بر صفر ما را شکست دادند.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ادامه اظهار داشت: این بدترین قرعه ای بود که می‌توانست نصیب بایرن شود. این چیزی نبود که ما می‌خواستیم. شانس دورتموند نسبت به ما بیشتر بود و با زنیت هم قرعه شد. البته اینکه ما در بازی رفت در لندن بازی می‌کنیم می تواند نسبتا مزیت به حساب بیاید. شما نمی‌توانید قرعه را تغییر دهید.

بایرن مونیخ که در حال حاضر برای رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در مراکش آماده می‎شود در مجموع شش بار با آرسنال بازی کرده که در سه دیدار برنده شده و در دو دیدار شکست خورده است. یک بار هم بازی دو تیم به تساوی انجامیده است.

"جروم بوآتنگ" در گفتگو با سایت باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت: این سخت ترین حریفی بود که با ما هم قرعه شد. آنها خیلی با انگیزه هستند. ما دو بازی خیلی پرفشار با آرسنال داریم.

"فیلیپ لام"، کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ، هم اظهار داشت: ما باید قرعه را به فال نیک بگیریم چراکه فصل گذشته با همین قرعه صعود کردیم. اما این یک قرعه رویایی نیست. آنها حریف خطرناکی هستند. آرسنال برای ما مشکل ترین حریف بوده است. آنها نسبت به سال گذشته قوی تر هم شده اند و با مسوت اوزیل تقویت شده اند. بااین حال هدف ما حضور در یک چهارم نهایی است.

"دانته" هم گفت: باید حواسمان جمع باشد. قرعه خیلی خیلی مشکلی داریم. آرسنال بازیکنان تراز بالایی دارد و خیلی از فصل گذشته قوی تر است.

 

 

کد خبر 2197157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha