۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

راهيابی 33 تکواندوکار به اردوی تیم ملی دختران

راهيابی 33 تکواندوکار به اردوی تیم ملی دختران

مرحله دوم از رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو دختران با راهيابی 33 تکواندوکار به اردوی تیم ملی به پایان رسید. 

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها به منظور حضور در مسابقات جهاني 2014 چين تايپه و كسب سهميه المپيك روز گذشته در خانه تكواندو برگزار شد. در پایان این رقابتها و با اعلام کادر فنی 33 تکواندوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
بر همین اساس شکیلا کلهر از قزوین، نگار شیری از البرز، مژگان زاد محمد از تهران در وزن اول، فاطمه اموری از تهران، نسترن فریدی از البرز و فاطمه آقابیلگو از البرز در وزن دوم، ناهید کیانی از اصفهان، هانیه صادقی از مازندران، مهسا نوروزی از تهران و شیوا محمد پور از آذربایجان شرقی در وزن سوم ، آتوسا زهرابی از تهران، کیمیا جهانی از البرز، حمیده ترابی از قزوین و کیانا احمدی از یزد در وزن چهارم، کیمیا علیزاده از البرز، نگار غفاری از اصفهان و طاهره شریفی از مازندران در وزن پنجم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
ضمن اینکه مهسا جدی از تهران، روناک حسین زاده از کردستان و زهرا یزدانی از مازندران در وزن ششم، مونا واسعی از مازندران، نرجس مظاهریان از البرز، زهرا شیدایی و پریسا جوادی از مازندران در وزن هفتم، مائده مسگری از البرز، صبا سهرابی از تهران و طیبه پارسا از گیلان در وزن هشتم، نیلوفر ذکریایی از تهران، فرشته حسن اوجی از مازندران و سمانه بنی آدم از آذربایجان شرقی در وزن نهم ، زهرا راجعی از مازندران، مونا طالب از گیلان و نیلوفر آزاد مهر از مرکزی در وزن دهم وارد اردو خواهند شد. 
 
رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان و همچنین انتخابی المپیک نانجینگ فروردین ماه در  چین تایپه برگزار خواهد شد.
کد خبر 2197208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha